barusgoldencom

barusgoldencom

توسط ۱ نفر دنبال می شود

واردات تجهیزات کامپیوتری از دبی امارات چگونه است؟

با توجه به اینک باروس یکی از شرکت های فعال در زمینه ی واردات می باشد شما می توانید با شرایط و مراحل واردات در شرکت باروس به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

شرایط و مراحل واردات انواع تجهیزات کامپیوتری از دبی  شامل موارد زیر است:

  • در گام اول و قبل از هر کاری، برای واردات هر کالایی به ایران از جمله واردات تجهیزات کامپیوتری از دبی به ایران، باید دارای کارت بازرگانی معتبر و به روز باشید.
  • گام دوم در مراحل واردات انواع تجهیزات کامپیوتری از دبی به ایران، شناخت استانداردها و لیست کالاهای ممنوعه در این زمینه است. حتما باید تجهیزات کامپیوتری وارداتی دارای استانداردهای لازم که توسط ارائه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شده است، باشد.‌
  • بعد از اطمینان از دو مورد اول، اولا باید به صورت کامل و تخصصی انواع تجهیزات کامپیوتری و برندهای مشهور و معتبر جهانی در این زمینه را بشناسید و دوما برای صحبت با این برندهای مستقر در دبی باید به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید.
  • بعد از تمامی این موارد، لازم است تا با برندهایی که در دبی قصد خرید انواع تجهیزات کامپیوتری را برای واردات به ایران دارید، ارتباط برقرار کرده و دو مورد شامل پیش فاکتور یا پروفرما برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت‌ها و همین طور دریافت سمپل و نمونه برای اطمینان از صحت و کیفیت تجهیزات کامپیوتری مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
  • در تخمین دقیق هزینه‌های واردات تجهیزات کامپیوتری مورد نظر خود از دبی به ایران، باید تعرفه‌های گمرکی برای هر محصول را هم در نظر داشته باشید و به لیست هزینه‌های خود که در بخش بعدی همین مقاله به آن اشاره خواهیم کرد، اضافه کنید.
  • اکنون زمان ثبت سفارش خود در سازمان توسعه تجارت ایران، سفر به شهر دبی برای خرید تجهیزات کامپیوتری مورد نظر، بیمه کردن محصولات و انتخاب شرکت تخصصی حمل و نقل برای جابجایی تجهیزات کامپیوتری از شهر دبی به ایران است که می‌توانید از طریق زمین، دریا و یا هوایی این حمل و نقل و جابجایی را انجام دهید.
  • و در نهایت گام نهایی ترخیص کالاهای خود از گمرک و جابجایی تا درب انبار شما است تا سپس این تجهیزات کامپیوتری را در بازار ایران به فروش برسانید.

تعرفه واردات تجهیزات کامپیوتری از دبی به ایران

برای اطلاع از آخرین تعرفه‌های گمرکی در مورد انواع تجهیزات کامپیوتری، می‌توانید به کتاب صادرات و واردات ایران مراجعه کنید. باید توجه داشته باشید که نرخ تعرفه‌های گمرکی با توجه به سیاست‌های اقتصادی دولت و شرایط اقتصادی کشور کاملا متغیر است و تغییر می‌کند. همینطور می‌توانید برای اطلاع از آخرین تعرفه‌های گمرکی برای انواع تجهیزات کامپیوتری با کارشناسان شرکت باروس تماس بگیرید‌‌.

منبع: https://fa.barusgolden.com/%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%a8%db%8c/

barusgoldencom
barusgoldencom

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋