![گوگل در تبلیغ کنایهآمیز جدیدش پیکسل را منبع الهام آیفون معرفی کرد [تماشا کنید]](../upload/attach/15144/google_iphone_ad_wicked_910x600_0.webp)
این تبلیغ به مناسبت اکران فیلم جدید Wicked سبک موزیکال دارد.
گوگل این هفته یک تبلیغ جدید از سری تبلیغات «BestPhonesForever» منتشر کرده که در راستای رقابت با اپل طراحی شده و سبکی شبیه فیلم جدید Wicked: For Good دارد.
طبق گزارشها، در این ویدیو آیفون از گوشی پیکسل بهعنوان منبع الهام خود تعریف میکند و در ادامه به اجرای آهنگ Wicked: For Good میپردازد. گوگل در این تبلیغ با تأکید بر نوآوریهای پیکسل، تأکید میکند که برخی قابلیتها مانند Call Screening و ویرایش پیشرفته تصاویر ابتدا در پیکسل عرضه شدند و بعداً به آیفون آمدند.
آیفون در این تبلیغ با لحن دوستانه میگوید: «پیکسل، چقدر خوششانس هستم که دوستی مثل تو دارم. تو همیشه الهامبخش من بودهای! کارهایی که تو اول انجام میدهی، مسیر را به من نشان میدهد؛ مثل اصلاح عکسها، پالایش تماسها و ساخت یک دستیار هوش مصنوعی که بتوان با آن مکالمه واقعی داشت.»
مشخص نیست این تبلیغ چگونه میتواند مشتریان را به خرید پیکسل ترغیب کند، چراکه هیچ جزئیات دقیقی از این ویژگیها ارائه نمیدهد.
گوگل از سال 2023 تاکنون تبلیغاتی را منتشر کرده که در آنها گوشیهای پیکسل با آیفون مقایسه میشوند و این کمپین در نظر طرفداران پیکسل بسیار محبوب بوده و بیش از 30 قسمت از آن تاکنون تولید شده است. این تبلیغات معمولاً شامل مقایسه ویژگیها یا نقد آیفون بهدلیل فقدان قابلیتهایی مانند هوش مصنوعی مکالمهای هستند.
بهطور کلی، سری تبلیغات «BestPhonesForever» ترکیبی از مقایسه ویژگیها، نقد آیفون و ارائه پیامهای بازاریابی به شکل سرگرمکننده و موسیقایی است. این استراتژی به گوگل اجازه میدهد بدون توضیحات فنی پیچیده، مزیتهای رقابتی پیکسل را به مخاطبان منتقل و توجه آنها را به نوآوریهای گوشیهای خود جلب کند.
پاسخ ها