برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اینستاگرام ویدیوهای محبوب را با کیفیت بالاتر نشان می دهد

اینستاگرام ویدیوهای محبوب را با کیفیت بالاتری نشان می‌دهد

ویدیوهای پرطرفدار کیفیت بیشتری دارند.

تابه‌حال فکر کرد‌ه‌اید که چرا برخی از ویدیوهای اینستاگرام تار به نظر می‌رسند، اما برخی دیگر واضح و شفاف هستند؟ ظاهراً کیفیت ویدیوی شما در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن بستگی دارد. این موضوع بر اساس توضیحات جدید «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام است که در آن می‌گوید چرا برخی از ویدیوها کیفیت پایین‌تری دارند.

به گزارش TheVerge، موسری اعلام کرد که میزان کیفیت ویدیوهای اینستاگرام به میزان تماشای آن‌ها بستگی دارد. قسمتی از صحبت‌های او در یک ویدیو، توسط یکی از کاربران تردز بازنشر شده است که در آن می‌گوید:

«به طور کلی، ما می‌خواهیم ویدیوها را با بالاترین کیفیتی که می‌توانیم نشان دهیم… اما اگر چیزی برای مدت طولانی تماشا نشود - چون اکثریت قریب به اتفاق بازدیدها در ابتدا رخ می‌دهند - آن ویدیو را با کیفیت پایین‌تر نشان می‌دهیم. سپس اگر میزان تماشای آن ویدیو بالاتر برود، کیفیت بالاتر را رندر می‌کنیم.»

او افزود که پلتفرم اینستاگرام این کار را انجام می‌دهد تا «محتواهایی با بالاترین کیفیت را به مردم ارائه دهد».

موسری بعداً در پاسخ به پست تردز حاوی این کلیپ نوشت اینستاگرام به ویدیوهای محتواسازانی که بازدیدهای بیشتری جذب می‌کنند، منابع بیشتری اختصاص می‌دهد.

اینستاگرام

معایب این رویکرد در اینستاگرام برای خالقان محتوا

موسری در پاسخ به یکی دیگر از کاربران Threads که پرسید آیا این رویکرد به سازندگان کوچک‌تر ضرر می‌رساند، گفت که تغییر کیفیت ویدیوها «خیلی زیاد و ملموس نیست». او در ادامه به همان کاربر گفت که «نگرانی درستی» دارد، اما مردم با ویدیوها بر اساس محتوای آن تعامل دارند، نه کیفیتش.

این موضوع، با روشی که متا قبلاً رویکرد خود را توصیف کرده است، مطابقت دارد. در سال 2021، این شرکت پیش‌بینی کرد که نمی‌تواند با افزایش تعداد ویدیوهای آپلودشده در این پلتفرم، منابع متناسبی را به آن‌ها اختصاص دهد. (متا در سال گذشته تخمین زد که روزانه 4 میلیارد استریم ویدیو در فیس بوک ارائه می‌کند.)

متا در یک مطلب در وبلاگ خود نوشت که به‌منظور صرفه‌جویی در منابع محاسباتی برای ویدیوهای نسبتاً کم‌شمار اما پربیننده، سریع‌ترین و پایه‌ای‌ترین روش رمزنگاری را ارائه می‌کند. پس از اینکه یک ویدیو به‌اندازه کافی تماشا شد، رمزگذاری قوی‌تری دریافت می‌کند. هنگامی که همان ویدیو در متا به اندازه کافی محبوب شد، این پلتفرم پیشرفته‌ترین پردازش خود را روی ویدیو اعمال می‌کند. در نتیجه، محبوب‌ترین سازندگان محتوا معمولاً بهترین ویدیوها را خواهند داشت.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋