برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مدیر عامل انویدیا: برای کنترل خطرات هوش مصنوعی به هوش مصنوعی نیاز داریم

مدیرعامل انویدیا: برای کنترل خطرات هوش مصنوعی به هوش مصنوعی نیاز داریم

بشر به مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تر نیاز دارد.

این روزها نگرانی در مورد هوش مصنوعی و اثرات آن بر آینده بشریت به اوج خود رسیده است. اما به نظر می‌رسد مدیرعامل انویدیا نگرانی چندانی در این زمینه ندارد و معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند با خطرات ایجادشده توسط خودش مقابله کند.

«جنسن هوانگ»، مدیرعامل انویدیا که در Bipartisan Policy Center در واشنگتن سخنرانی می‌کرد درباره خطرات هوش مصنوعی و نگرانی‌های ایجادشده در مورد آن گفت: «برای کنترل جنبه‌های تاریک هوش مصنوعی به خود هوش مصنوعی نیاز است.» در واقع جنسن هوانگ مؤثرترین راه برای مبارزه با پلیدی‌های احتمالی هوش مصنوعی را سرمایه‌گذاری روی ساخت هوش مصنوعی بیشتر و پیشرفته‌تر می‌داند.

هوش مصنوعی می‌تواند از انسان در مقابل خطراتش محافظت کند

مدیرعامل انویدیا

مدیرعامل انویدیا در ادامه گفت:

«دلیل این موضوع کاملاً واضح است. هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های جعلی و اطلاعات نادرست را با سرعتی بسیار بالا تولید کند؛ بنابراین به چیزی با سرعت بالا نیاز است تا این موارد را شناسایی کند و از بین ببرد.»

هوانگ همچنین استفاده از هوش مصنوعی را به شیوه‌های درحال توسعه امنیت سایبری تشبیه کرد و گفت که «تقریباً هر شرکتی» و «تقریباً همیشه» در معرض خطر هک یا حمله سایبری قرار دارد. مدیرعامل انویدیا در ادامه گفت که ما برای دفاع از خود به امنیت سایبری بهتری نیاز داریم و فقط باید مطمئن شویم که پیشرو باقی می‌مانیم و هوش مصنوعی در این زمینه به ما کمک خواهد کرد.

هم‌زمان با افزایش نگرانی‌ها در مورد هوش مصنوعی، دولت‌های مختلف نیز سعی در وضع قوانینی برای کنترل آن دارند. جنسن هوانگ در این زمینه به دولت آمریکا پیشنهاد کرد که به‌جای محدودسازی هوش مصنوعی، به یکی از استفاده‌کنندگان آن تبدیل شود. به گفته او، تقریباً هر دپارتمان دولتی، به‌ویژه وزارت‌های انرژی و دفاع، می‌توانند کاربر هوش مصنوعی باشند.

به‌علاوه، هوانگ پیشنهاد کرد که آمریکا باید یک ابرکامپیوتر هوش مصنوعی بسازد؛ زیرا دانشمندان هوش مصنوعی از ساخت الگوریتم‌هایی برای توسعه و پیشرفت کشور خوشحال خواهند شد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋