برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نمایشگر خانه هوشمند اپل احتمالا در سال 2025 با سیستم عامل homeOS عرضه خواهد شد

نمایشگر هوشمند خانگی اپل احتمالاً در سال 2025 با homeOS عرضه می‌شود

طراحی نهایی این دستگاه هنوز مشخص نشده است.

اخبار مربوط به قصد اپل برای عرضه یک دستگاه خانه هوشمند شبیه به آیپد بیش از دو سال است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود. بر اساس جدیدترین گزارش، این دستگاه به‌احتمال زیاد در نهایت سال آینده با یک سیستم‌عامل اختصاصی به بازار عرضه خواهد شد.

این خبر توسط «مارک گرمن» در خبرنامه هفتگی نشریه بلومبرگ منتشر شده است. براین‌اساس، این دستگاه خانه هوشمند چیزی به یک آیپد خواهد بود و از یک سیستم‌عامل اختصاصی به نام «homeOS» بهره می‌برد. این سیستم‌عامل جدید بر پایه سیستم‌عامل tvOS که هم اکنون در دستگاه‌های Apple TV موجود است، ساخته می‌شود و حتی شاید بتوان گفت که نرم‌افزاری شبیه به هوم‌پادها خواهد داشت.

دستگاه خانه هوشمند اپل از Apple Intelligence نیز پشتیبانی می‌کند

نمایشگر هوشمند خانگی اپل احتمالاً در سال 2025 با homeOS عرضه می‌شود

به گفته گرمن، این دستگاه یک نمایشگر است که می‌تواند اپلیکیشن‌های پرطرفدار اپل مانند تقویم، نوت و Home را اجرا کند. همچنین گفته می‌شود که اپل پیش‌نمونه این دستگاه را با مگنت‌هایی برای آویزان کردن به دیوار تست کرده است. اما مهم‌ترین نکته در مورد این دستگاه شاید پشتیبانی آن از سرویس هوش مصنوعی Apple Intelligence باشد. دستگاه‌های هوم‌پاد درحال‌حاضر از اپل اینتلیجنس پشتیبانی نمی‌کنند.

تابه‌امروز شایعات زیادی در مورد طراحی این دستگاه منتشر شده است. برخی منابع می‌گویند که دستگاه آینده اپل شبیه به یک HomePods خواهد بود که یک نمایشگر روی آن نصب شده است. برخی دیگر نیز ادعا می‌کنند که اپل قصد دارد یک دستگاه رباتیک مجهز به نمایشگر بسازد که به کاربران امکان برقراری تماس ویدیویی نیز می‌دهد.

جدیدترین خبرها نیز حکایت از آن دارند که اپل در حال کار روی دستگاهی به نام HomeAccessory است که مربع‌شکل است و کاربران می‌توانند از فاصله دور و با حرکات دست آن را کنترل کنند. همچنین گفته شده است که این دستگاه نیز به همراه سیستم‌عامل homeOS عرضه می‌شود. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد طراحی نهایی این دستگاه در دسترس نیست، اما احتمالاً در طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋