برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مدیر سامسونگ: هوش مصنوعی در سال آینده در هر گوشه از زندگی ما ادغام خواهد شد

مدیر سامسونگ: هوش مصنوعی در سال آینده با هر گوشه زندگی ما عجین خواهد شد

به عقیده کیم، هوش مصنوعی براساس ترجیحات انسان‌ها پیشرفت می‌کند.

به گفته «یانگ جیپ کیم»، رئیس هوش مصنوعی سامسونگ الکترونیکس، هوش مصنوعی به‌زودی در ابعاد بیشتری از زندگی انسان‌ها وارد می‌شود.

به گزارش Techradar، کیم عصر بعد از رونمایی از گلکسی S24 FE، گلکسی تب S10 و ویژگی‌های هوش مصنوعی متعدد آن‌ها، جنبه‌های مورد علاقه‌اش از فناوری هوش مصنوعی و چرایی آغاز این عصر جدید را تشریح کرد. او در مصاحبه‌ای گفت:

«فکر می‌کنم گذار دیگری که افراد در سال پیش رو با آن مواجه می‌شوند، پذیرش است. امروز مردم [عمدتاً] گهگاه از فناوری هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. اما در سال آینده، فکر می‌کنم هوش مصنوعی به‌شکلی عمیق با هر گوشه‌ای از زندگی ما عجین خواهد شد.»

او همچنین درباره انتظارات مردم و نگاه شرکت‌ها به AI گفت:

«این روزها، توقع مردم از این فناوری در مقایسه با چند ماه گذشته بسیار زیادتر شده است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم اکثر شرکت‌های فناوری روی این بخش به‌شدت درحال کار هستند. فکر می‌کنم مردم به‌زودی می‌توانند تجربیات پیشرفته‌تری برای استفاده [از هوش مصنوعی] بیابند، زیرا این فناوری سطح بالاتری از تعامل با کاربر را به ارمغان می‌آورد. سپس در پشت صحنه، تجربه کاربری دستیاران هوش مصنوعی و دستگاه‌های هوشمند بسیار خوب خواهد بود؛ این جالب‌ترین قسمتی است که منتظرش هستم.»

دستگاه‌های سامسونگ به‌طور پیوسته به ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مجهز می‌شوند. تأکید بر برخی از ابزارهای هوش مصنوعی دوربین، با برخی از ایده‌های مورد علاقه کیم برای به کارگیری هوش مصنوعی مطابقت دارد.

گلکسی AI

داستان جالب تحول زندگی کارمند سامسونگ به‌وسیله هوش مصنوعی

کیم خاطرنشان کرد که حتی پیش‌پاافتاده‌ترین استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند زندگی افراد را تغییر دهد. او حکایتی را در مورد یک کارمند سامسونگ از کره جنوبی تعریف کرد که در دفتری در لهستان کار می‌کرد و با یک زن محلی ازدواج کرد و سال‌ها مجبور بود بین والدین خود و همسرش به عنوان مترجم عمل کند. سپس گلکسی اس 24 با قابلیت ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه شد و او برای هر یک از اعضای خانواده یکی از این گوشی‌ها خرید و ناگهان مشکل تفاوت زبانی را حل کرد.

در نهایت، مدیر هوش مصنوعی سامسونگ بر این باور است که ابزارهای هوش مصنوعی آینده با توجه به ترجیحات، میزان استفاده و افکار انسان‌ها درباره این فناوری، تکامل می‌یابند. او پیش‌بینی کرد که در این فناوری شخصی‌سازی زیادی وجود خواهد داشت، زیرا هوش مصنوعی با نیازهای افراد و نحوه درگیرشدن آن‌ها با این فناوری سازگار می‌شود.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋