برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

سایپا به جمع واردکنندگان تویوتا کرولا هیبریدی پیوست

سایپا به جمع واردکنندگان تویوتا کرولا هیبرید پیوست

اکنون سایپا نیز می‌خواهد به جمع واردکنندگان این سدان ژاپنی بپیوندد. نسخه مورد نظر سایپا برای واردات به ایران، تویوتا کرولا هیبرید است.

از ابتدای آغاز دور جدید واردات خودرو تاکنون، تیپ‌های مختلف تویوتا کرولا در صدر لیست خودروهای جدید وارداتی قرار داشته‌اند. شرکت‌های مختلفی همچون برساوش و معین خودرو ایرانیان در زمینه واردات تویوتا کرولا فعال هستند و اکنون سایپا نیز می‌خواهد به جمع واردکنندگان این سدان ژاپنی بپیوندد. نسخه مورد نظر سایپا برای واردات به ایران، تویوتا کرولا هیبرید است.

سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد 1403، از خودروهای جدید خود نظیر P90 یا کادیلا، سیتروئن C3-XR و تویوتا کرولا هیبرید رونمایی کرد. نسخه هیبریدی تویوتا کرولا، خودرو جدیدی برای بازار ایران محسوب نمی‌شود چرا که برساوش و معین خودرو این سدان را به کشورمان وارد کرده‌اند. بنابراین سایپا سومین واردکننده کرولا هیبریدی به ایران خواهد بود.

کرولا هیبریدی سایپا همانند نسخه‌هایی که توسط دیگر شرکت‌ها به ایران آمده‌اند، از ترکیب موتور بنزینی 1.8 لیتری تنفس طبیعی و موتور الکتریکی بهره می‌برند. پیشرانه تنفس طبیعی کرولا هیبرید با کد BZR شناخته می‌شود. راندمان ترکیبی این سیستم، حداکثر 135 اسب‌بخار قدرت و 185 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس E-CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به محور جلو را در این خودرو برعهده دارد. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک‌فرسون و در عقب از نوع مولتی‌لینک است تا سواری نرمی را در این سدان تجربه کنید. ترمزهای این خودرو نیز در چهار چرخ از نوع دیسکی هستند.

تویوتا کرولا هیبرید

امکانات و تجهیزات تویوتا کرولا هیبرید

در لیست اعلامی سایپا، این تجهیزات برای تویوتا کرولا هیبریدی وارداتی عنوان شده‌اند:

سیستم‌های ایمنی: چهار کیسه هوا، سیستم‌های ایمنی ABS ،EBD ،ESP ،TCS ، BA و HAC، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم هشدار برخورد از جلو (FCW)، سیستم پایش باد تایرها (TPMS)

تجهیزات رفاهی: سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10.25 اینچی، کلاستر دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دنده عقب، و ورود بدون کلید.

قیمت و رقبا

در حال حاضر قیمت تویوتا لوین هیبرید در بازار آزاد که نسخه مشابه کرولا محسوب می‌شود، حدود سه میلیارد تومان است. در صورتی که سایپا کرولا هیبرید را با نرخی کمتر از این میزان روانه بازار کند، می‌توان امیدوار بود که گروه بزرگی از مشتریان شانس خرید این سدان محبوب را داشته باشند. نیسان سیلفی هیبرید و تویوتا لوین هیبرید، جدی‌ترین رقبای این خودرو هستند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋