برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اپل از آیفون 16 پلاس رونمایی کرد. به همراه دکمه Action و تراشه قدرتمند A18

اپل از آیفون ۱۶ پلاس رونمایی کرد؛ همراه با دکمه Action و تراشه قدرتمند A18

مشخصات فنی آیفون ۱۶ پلاس طراحی آیفون 16 پلاس صفحه نمایش آیفون ۱۶ پلاس دوربین آیفون 16 پلاس باتری آیفون ۱۶ پلاس پردازنده آیفون ۱۶ پلاس قیمت و تاریخ عرضه آیفون 16 پلاس جدول مقایسه ...

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در جریان رویداد «It's Glowtime» از گوشی آیفون ۱۶ پلاس پرده‌برداری کرد. این گوشی هوشمند علاوه‌بر نمایشگر 6.7 اینچی، مشخصات و ویژگی‌های متنوعی دارد که در ادامه قصد بررسی آن‌ها را داریم.

مشخصات فنی آیفون ۱۶ پلاس

در آیفون 16 پلاس همانطور که شایعه شده بود، دوربین کنترل زیر دکمه پاور قرار دارد و می‌توانید با فشار دادن یا کشیدن انگشت روی آن، ویژگی‌های مختلف را در برنامه دوربین کنترل کنید.

آیفون 16 پلاس

از دیگر ویژگی‌های این گوشی نسل جدید می‌توان به دکمه Action که برای اولین بار در مدل‌های آیفون 15 پرو در سال گذشته معرفی شد، صفحه‌نمایش روشن‌تر و بادوام‌تر و تراشه A18 با موتور عصبی 16 هسته‌ای تا دو برابر سریع‌تر، اشاره کرد. این دستگاه دارای شیشه‌های رنگی پشتی هستند و در رنگ‌های شاد و متنوع عرضه می‌شود.

طراحی آیفون 16 پلاس

فرمولاسیون جدید سرامیک شیلد در iPhone 16 Plus حدود 50 درصد محکم تر از نسل اول محافظ سرامیکی است که در آیفون‌های قبلی استفاده می‌شد. این گوشی از «آلومینیوم درجه یک» ساخته شده است که رنگ را «به شیوه‌ای بی‌نظیر» برای کاربر به ارمغان می‌آورد. رنگ‌بندی‌های آیفون 16 پلاس شامل مشکی، سفید، صورتی، سبز و آبی خواهد بود.

اپل از آیفون ۱۶ پلاس رونمایی کرد؛ همراه با دکمه Action و تراشه قدرتمند A18

صفحه نمایش آیفون ۱۶ پلاس

صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 16 پلاس با روشنایی 2000 نیت همراه است.

پردازنده آیفون ۱۶ پلاس

گوشی آیفون 16 پلاس مجهز به تراشه قدرتمند A18 است که محاسبات، حافظه و پهنای باند با کارایی بالا و را درکنار بهره وری انرژی بهتر ترکیب می‌کند. این تراشه جدید که به طور خاص برای آیفون 16 و 16 پلاس ساخته شده است، موتور عصبی 16 هسته‌ای دارد که بهینه شده برای اجرای مدل‌های بزرگ هوش مصنوعی است. تراشه A18 دارای 17 درصد پهنای باند حافظه سیستم بیشتر است که دسترسی کارآمدتری به انواع‌های مدل‌های هوش مصنوعی می‌دهد. این پردازنده از فناوری ساخت 3 نانومتری نسل دوم استفاده می‌کند.

علاوه‌براین، از CPU شش هسته‌ای (2 هسته برای وظایف سنگین و 4 هسته کم‌مصرف برای وظایف ساده‌تر) استفاده می‌کند. طبق گفته اپل، تراشه A18 حدوداً 30 درصد عملکرد بهتری نسبت به تراشه A16 دارد.

همچنین Apple Intelligence در آیفون 16 پلاس نیز در دسترس خواهد بود.

دوربین آیفون 16 پلاس

چینش دوربین‌های عقب گوشی iPhone 16 Plus به‌صورت عمودی است؛ از جمله دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی که به عنوان دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو عمل می‌کند و دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید. این دوربین‌ها می‌توانند برای ضبط عکس‌ها و فیلم‌های فضایی برای پخش در هدست اپل ویژن پرو ترکیب شوند.

اپل از آیفون ۱۶ پلاس رونمایی کرد؛ همراه با دکمه Action و تراشه قدرتمند A18

کنترل دوربین جدید روی دستگاه با یک ویژگی هوش بصری جدید کار می‌کند که به شما امکان می‌دهد جزئیاتی در مورد اشیایی که در منظره یاب دوربین‌تان هستند، دریافت کنید.

باتری آیفون ۱۶ پلاس

باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، احتمالاً این گوشی اپل شارژدهی بهتری دارد. بااین‌حال فعلاً مشخص نیست که ظرفیت باتری از نظر عددی چقدر است.

مشخصات آیفون 16 و آیفون 16 پلاس

قیمت و تاریخ عرضه آیفون 16 پلاس

مدل پایه این دستگاه با حافظه 128 گیگابایت و قیمت پایه 899 دلار در دسترس خواهد بود. این گوشی از 30 شهریور وارد بازارهای جهانی می‌شود.

مطلب درحال بروزرسانی است...

اسپانسر رویداد معرفی آیفون ۱۶ دیجیاتو، میلی‌گلد است؛ میلی؛ اپلیکیشن خرید و فروش طلای آب شده

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋