برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

با پرداخت پنج هزار دلار صاحب یک جفت کفش کادیلاک شوید!

با پرداخت پنج هزار دلار، مالک یک جفت کفش کادیلاک شوید!

در جدیدترین دور از معرفی اکسسوری‌های مرتبط با برندهای خودروسازی، اکنون شاهد رونمایی از کفش کادیلاک با قیمت پنج هزار دلاری هستیم!

صنعت تولید اکسسوری برندهای خودروسازی روز به روز در حال گسترش است. پس از تولید انواع عطر و ادکلن، کیف، کلاه و تیشرت توسط برندهای مطرح، اکنون شاهد رونمایی از کفش کادیلاک هستیم. این کفش‌های کتانی با قیمت پنج هزار دلار به فروش می‌رسند. به گفته کادیلاک، این شرکت در طراحی کفش‌های خود از مدل‌های سلستیک و اسکالید الهام گرفته است.

خودروسازان عاشق این هستند که لوگوی خود را روی پوشاک بزنند و آن را به قیمت بالایی بفروشند. کادیلاک هم از قافله عقب نمانده و با کمک طراح دامینیک سیامبرون و تیمش، چهار کفش کتانی با الهام از مدل‌های سلستیک، لیریک، اپتیک و اسکالید IQ طراحی و تولید کرده است.  

طراحی کفش کادیلاک با الهام از مدل‌های این برند

به گفته سخنگوی کادیلاک، «تیم سیامبرون برای طراحی این کفش‌ها با طراحان کادیلاک در مرکز طراحی جنرال موتورز در وارن میشیگان همکاری کرده است.» این همکاری منجر به تولید کفش کادیلاک شده است که عناصری از خودروهای همنام را در خود جای داده‌اند. کادیلاک به جزئیات زیادی اشاره نکرده، اما گفته است که این کفش‌ها از الگوی تودوزی، پارچه‌ها، تکنیک‌های دوخت و همچنین رنگ‌های داخلی و خارجی و نشانه‌های طراحی خودروهای همنام خود بهره می‌برند.

این کفش‌های رنگارنگ و بسیار گران‌قیمت در تاریخ 8 سپتامبر عرضه خواهند شد. فقط پنج جفت از هر کدام از این کفش‌های کتانی ۵۰۰۰ دلاری در دسترس مشتریان خواهد بود.

کفش کادیلاک

کادیلاک همچنین مجموعه‌ای از پوشاک دیگر مانند ژاکت اسکالید IQ و پلیور کشمیری ۴۵۰ دلاری که در ایتالیا بافته می‌شود را عرضه کرده است. این شرکت همچنین شمع‌های دست‌ساز ۵۰ دلاری را به فروش می‌رساند. بنابراین همانند فراری، سبد اکسسوری‌های کادیلاک نیز تنوع قابل قبولی دارد.

کادیلاک سلستیک یک سدان لوکس و بزرگ آمریکایی است که حدود دو سال پیش معرفی شد. بسیاری از قطعات این خودرو برای دقت بیشتر، با پرینتر سه بعدی ساخته شده‌اند. کادیلاک اسکالید نیز یک شاسی‌بلند اندازه بزرگ و لوکس است که در قالب تیپ‌های گوناگون به بازار عرضه شده است.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋