برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مایکروسافت با اپلیکیشن Phone Link قابلیتی مشابه AirDrop اپل را برای گوشی های اندرویدی به ارمغان می آورد

مایکروسافت با اپ Phone Link قابلیتی شبیه ایردراپ اپل را به گوشی‌های اندرویدی می‌آورد

این ویژگی مشابه عملکرد AirDrop اپل، امکان اشتراک‌گذاری داده‌ها به صورت بی‌سیم بین گوشی‌های اندرویدی و کامپیوترهای ویندوزی را فراهم می‌کند.

انتقال فایل سال‌ها به شیوه‌های مختلف از فلاپی دیسک و CD گرفته تا USB و انتقال بی‌سیم انجام شده است. اپل با رویه‌ای متفاوت با AirDrop به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌ها را بدون زحمت بین دستگاه‌ها جابه‌جا کنند. اکنون مایکروسافت می‌خواهد راه‌حلی شبیه AirDrop ارائه کند و از برنامه Link to Windows و Phone Link برای پشتیبانی از انتقال داده بین رایانه‌های شخصی ویندوز و گوشی‌های اندرویدی استفاده خواهد کرد.

به گزارش ویندوز سنترال، اگر نسخه جدید اینسایدر Phone Link را در رایانه شخصی ویندوز 10 یا ویندوز 11 خود داشته باشید و از برنامه Link to Windows در تلفن خود استفاده کنید، می‌توانید با استفاده از منوهای اشتراک‌گذاری، فایل‌ها را بین 2 دستگاه جابه‌جا کنید. فایل‌های شما به هر دستگاهی که منتقل شود، هنگام دریافت، اعلانی صادر خواهد کرد.

قابلیت انتقال فایل با برنامه Phone Link مایکروسافت

مایکروسافت Phone Link

هیچ کمبودی از نظر گزینه‌های انتقال فایل بی‌سیم بین ویندوز و اندروید وجود ندارد اما زمانی که تلاش جدید شرکتی مانند مایکروسافت را می‌بینیم، شاید داستان فرق کند؛ زیرا نرم‌افزارهای مایکروسافت بین بسیاری از کاربران از شهرت و محبوبیت بالایی دارد. از طرفی، رقیب مایکروسافت، گوگل، برنامه Nearby Quick Share خود را برای ویندوز دارد و اکنون مایکروسافت می‌خواهد ابزار خودش را داشته باشد.

درحال‌حاضر، عملکرد مشابه AirDrop فقط برای کاربران در کانال پیش‌نمایش انتشار این برنامه در Windows Insider در دسترس است، کانالی که به‌روزرسانی‌های تقریباً تمام‌شده را قبل از انتشار رسمی آزمایش می‌کند. هنوز مشخص نیست چه زمانی ویژگی جدید Phone Link در دسترس همه کاربران قرار می‌گیرد. با‌این‌حال ازآن‌جایی که تست‌های نهایی درحال انجام است، باید به‌زودی عرضه شود.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋