برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

با همکاری واحدهای «وانسی» و «آی بی شاپ» صندوق های سرمایه گذاری وثیقه، وام دریافت می شود

با همکاری «ونسی» و «آی‌بی‌شاپ» واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری وثیقه دریافت وام می‌شود

افراد می‌توانند با توثیق واحدهای خود از این صندوق‌ها، تسهیلاتی از ونسی دریافت کنند.

با امضای قراردادی میان شرکت «ونسی» و کارگزاری «آی‌بی‌شاپ»، امکان استفاده از واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری به عنوان وثیقه دریافت وام فراهم شد. این قرارداد در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی با حضور «احمد وطنی»، مدیرعامل ونسی و «پیمان باغچه‌سرا»، مدیرعامل آی‌بی‌شاپ منعقد شد.

مدیران این دو کسب‌وکار اعلام کردند در این همکاری، برای اولین‌بار در ایران، امکان توثیق واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت پوشش آی‌بی‌شاپ با همکاری ونسی فراهم می‌شود. براین‌اساس، افراد می‌توانند با توثیق واحدهای خود از این صندوق‌ها، تسهیلاتی از ونسی دریافت کنند. این تسهیلات به سه روش خرید اعتباری با محل مصرف مشخص، کارت اعتباری برای استفاده در سیستم بانکی کشور و پرداخت تسهیلات نقدی ارائه می‌شود.

ونسی به‌عنوان یک پلتفرم لندتک، در زمینه توثیق و ارائه تسهیلات با دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند و هدف آن پذیرش گسترده انواع دارایی‌های دیجیتال برای ارائه تسهیلات آنلاین به اقشار مختلف جامعه است. ونسی در مراسم امضای این قرارداد خبر داد که با همکاری پلتفرم‌ها، صرافی‌ها، مؤسسات مالی و کارگزاری‌ها، قصد دارد جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه لندتک تقویت کند.

آی‌بی‌شاپ نیز به‌عنوان یک سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین، دسترسی کاربران به انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار را فراهم می‌کند و به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با خرید واحدهای صندوق‌های مختلف، با کمترین دانش و تجربه در بازار سرمایه فعالیت کنند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋