برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تصاویر لو رفته از پیکسل 9 تفاوت سایز و طراحی مدل های آن را نشان می دهد

تصاویر فاش‌شده از پیکسل 9 تفاوت اندازه و طراحی مدل‌های آن را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی از مدل‌های مختلف سری پیکسل 9 لو رفته است.

درحالی‌که هنوز چند روز به معرفی رسمی سری پیکسل 9 گوگل باقی مانده است، تصویر جدید افشاشده از نسخه‌های پیکسل 9 پرو و پرو XL (در بالای مطلب)، تفاوت اندازه این دو گوشی پرچمدار را نمایان می‌کند. گوشی پیکسل 9 پرو XL قرار است بزرگ‌ترین نسخه در سری جدید گوشی‌های گوگل باشد. تصاویر دیگری هم از نسخه معمولی پیکسل 9 لو رفته است.

بنابر گزارش GSMArena، این تصاویر جدید توسط افشاگر معروف Evan Blass به اشتراک گذاشته شده و می‌تواند قبل از رونمایی رسمی که برای 13 آگوست (23 مرداد) برنامه‌ریزی شده است، جزئیات بیشتری از گوشی‌های پرچم‌دار جدید گوگل به ما نشان دهد.

تصاویر فاش‌شده از پیکسل 9 تفاوت اندازه و طراحی مدل‌های آن را نشان می‌دهد
پیکسل 9 پرو

همان‌طور که در تصویر ابتدای مطلب مشاهده می‌کنید، پیکسل 9 پرو XL در سمت راست تفاوت اندازه قابل‌توجهی با پیکسل 9 پرو در سمت چپ دارد و گفته می‌شود که احتمالاً به یک نمایشگر 6.73 اینچی مجهز خواهد شد. همچنین، انتظار می‌رود پیکسل 9 پرو با یک نمایشگر 6.34 اینچی روانه بازار شود. از تصاویر جدید اینطور برداشت می‌شود که حاشیه نمایشگر در هر دو گوشی برابر بوده و دوربین سلفی نیز در حفره لبه بالایی نمایشگرها قرار گرفته است. هر دو گوشی احتمالاً از یک سنسور 50 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی بهره خواهند برد. 

پیکسل 9
پیکسل 9

رنگ‌بندی‌ها و مشخصات احتمالی سری پیکسل 9 

پیکسل 9 پرو
پیکسل 9 پرو

سایر تصاویر جدید فاش‌شده توسط Evan Blass نیز رنگ‌های مختلف پیکسل 9 را به‌نمایش می‌گذارد. بر این اساس، پیکسل 9 در رنگ‌های صورتی، سفید، سبز و مشکی روانه بازار می‌شود. همچنین، پیکسل 9 پرو در رنگ‌های مشکی براق، سفید، صورتی و سبز در دسترس مشتریان خواهد بود. از دیگر نکات جالب توجه رندرهای جدید این است که به نظر می‌رسد پیکسل 9 دارای فریم آلومینیومی است، اما پیکسل 9 پرو و پرو XL دارای روکش فولادی براق هستند. 

پیکسل 9
پیکسل 9

بنابر گزارش‌های پیشین، تمام گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل قرار است به تراشه هشت‌هسته‌ای تنسور 4 مجهز شوند. پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای، 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم ازجمله دیگر مشخصات احتمالی گوشی‌های جدید گوگل است. غول مانتین ویو همچنین ممکن است از گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد در مراسم آینده‌اش در 23 مرداد رونمایی کند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋