برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بهترین برنامه های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

در این مطلب چند برنامه دانلود از یوتیوب به شما معرفی خواهیم کرد که با آن‌ها می‌توانید از طریق گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود به دانلود ویدیوهای یوتیوب بپردازید. برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی ...

در این مطلب، چند برنامه دانلود از یوتیوب را به شما معرفی می‌کنیم که با آن‌ها می‌توانید از طریق گوشی‌های اندرویدی یا آیفون خود ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، روش قانونی دانلود از یوتیوب خرید اشتراک پریمیوم آن است. بااین‌حال اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

در ادامه، 2 اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید و 2 اپلیکیشن برای سیستم‌عامل iOS را معرفی می‌کنیم. این مطلب به‌مرور آپدیت می‌شود تا اپلیکیشن‌های جدیدی به شما معرفی کنیم.

برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

پیش‌ازاین در مطلب دیگری با عنوان «بهترین اپلیکیشن‌‌های دانلود از یوتیوب اندروید» چندین اپلیکیشن برای دانلود از یوتیوب معرفی کرده‌ایم. در ادامه، 2 اپلیکیشن معرفی‌‌شده را به‌صورت خلاصه آورده‌ایم که برای دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید مورداستفاده قرار می‌گیرند.


Snaptube | دانلود ویدیوهای یوتیوب روی اندروید

اپلیکیشن Snaptube برای دانلود ویدیو

Snaptube از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که به شما اجازه می‌دهد با گوشی اندرویدی خود ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید. همچنین این برنامه فقط محدود به یوتیوب نیست و با آن می‌توانید از دیگر پلتفرم‌ها نیز ویدیو دانلود کنید.

اپلیکیشن Snaptube رابط‌‌کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی دارد که باعث می‌شود دانلود از یوتیوب با اندروید بسیار آسان شود. نکته دیگر اینکه با این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای مدنظرتان را با وضوح و کیفیت‌های متفاوتی دریافت کنید.

Snaptube App
undefined

Snaptube App

سازنده: Snaptube قیمت: رایگان دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان: انگلیسی
دانلود اپلیکیشن Snaptube

Seal Downloader | بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

Seal اپلیکیشن دانلود ویدیو و آهنگ در اندروید است و با آن می‌توانید محتواهای سایت‌های پشتیبانی‌شده را دانلود کنید. برخلاف اپلیکیشن‌های قبلی Seal در گوگل پلی منتشر شده است.

ازجمله قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد آن می‌توان به استخراج متادیتا مربوط به صداها و تصاویر تامبنیل ویدیوها اشاره کرد. علاوه‌براین می‌تواند تمام محتواهای پلی‌لیست را دانلود کند.

Seal Downloader
undefined

Seal Downloader

سازنده: Hit K Apps قیمت: رایگان دسته بندی: undefined
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان: انگلیسی
گوگل‌پلی

برنامه دانلود از یوتیوب برای آیفون

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب روی آیفون نیز اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که در ادامه به 2 مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. در مطلب «بهترین اپلیکیشن‌ دانلود از یوتیوب آیفون» می‌توانید با برنامه‌های بیشتری آشنا شوید.


Total Files | ابزار مدیریت فایل و دانلود ویدیو برای آیفون

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

هرچند اپلیکیشن Total Files بیشتر برای مشاهده و مدیریت فایل‌ها استفاده می‌شود، می‌توانید از آن برای دانلود ویدیو روی گوشی آیفون خود نیز کمک بگیرید. این اپلیکیشن مرورگر داخلی دارد که به شما اجازه می‌دهد ویدیوها را به‌سادگی دانلود کنید.

تمام کاری که برای دانلود ویدیو با Total Files باید انجام دهید این است که سایت مدنظرتان مانند یوتیوب را باز کنید. هنگام تماشای ویدیو، دکمه سبز دانلود نمایش داده می‌شود. با ضربه‌زدن روی این دکمه می‌توانید ویدیو را دانلود کنید.

Total files
undefined

Total files

سازنده: App Ideas قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 153 مگابایت زبان: undefined
اپ‌استور

FoxFm | بهترین اپلیکیشن آیفون برای دانلود از یوتیوب

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

با FoxFm علاوه بر یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای پلتفرم‌های دیگر مانند Dailymotion را نیز روی گوشی آیفون خود ذخیره کنید. این اپلیکیشن به‌طورخاص به‌عنوان رویکردی برای دانلود ویدیوها در آیفون طراحی شده است.

همچنین FoxFM به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های دانلود از یوتیوب برای ایفون امکان استخراج صدا را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید ویدیوهای خود را به فایل MP3 تبدیل کنید. همچنین می‌توان آن‌ها را به صدای زنگ گوشی تبدیل کرد.

FoxFM - Offline Video Player
undefined

FoxFM - Offline Video Player

سازنده: Erdem Erciyas قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی: undefined
سیستم عامل: iOS حجم: 108 مگابایت زبان: undefined
اپ‌استور

دانلود ویدیوهای یوتیوب بدون اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

علاوه‌بر این اپلیکیشن‌ها، سایت‌هایی نیز وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید. استفاده از این سایت‌ها به نصب اپلیکیشن اضافی نیاز ندارد و به‌سادگی از طریق مرورگر انجام می‌شود.

پیش‌ازاین در مطلب «دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار» به معرفی این سایت‌ها پرداخته بودیم. در میان این سایت‌ها می‌توان به Savefrom.net اشاره کرد. برای استفاده از آن، کافی است در آدرس مربوط به ویدیوی خود، پیش از «youtube.com» یک «ss» قرار دهید.

برای مثال، اگر خواسته باشیم این ویدیو را از کانال دیجیاتو دانلود کنیم، ss را به ابتدای لینک اضافه می‌کنیم؛www.youtube.com/watch?v=EiCtvOR_xC0 به www.ssyoutube.com/watch?v=EiCtvOR_xC0 j تغییر پیدا می‌کند. پس‌ازآن صفحه‌ زیر به شما نمایش داده خواهد شد:

یوتیوب دانلودر

به‌سادگی فرمت مدنظر خود را انتخاب کنید و با انتخاب دکمه Download ویدیو شما دانلود می‌شود. Savefrom.net ابزار قابل‌اعتمادی است که هم در مرورگرهای دسکتاپ هم در مرورگرهای موبایل می‌توانید از آن استفاده کنید.

با مراجعه به وب‌سایت Savefrom یا سایت‌ها دیگری که معرفی کرده‌ایم و کپی‌کردن لینک یوتیوب در این وب‌سایت‌ها نیز می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را روی ایفون دانلود کنید.

انتخاب بهترین گزینه برای دانلود از یوتیوب

بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای دانلود ویدیوهای یوتیوب

در این مطلب، به‌طورکلی 10 اپلیکیشن معرفی کردیم که با آن‌ها می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنید.

هرچند این برنامه‌های دانلود از یوتیوب راحت‌تر می‌توانند ویدیوها را روی گوشی شما ذخیره کنند، کاربران زیادی از نصب برنامه‌‌های اضافی خودداری می‌کنند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید اپلیکیشن جدیدی نصب کنید، می‌توانید از سایت‌های اشاره‌شده در این مطلب استفاده کنید تا ویدیوها را فقط با مرورگر گوشی خود دانلود کنید.

سؤالات متداول

بهترین برنامه اندروید برای دانلود ویدیو چیست؟

برای دانلود ویدیوهای یوتیوب روی گوشی‌های اندرویدی می‌توانید از اپلیکیشن‌های Tubemate و NewPipe استفاده کنید.

برای دانلود ویدیو روی آیفون از چه برنامه می‌توان استفاده کرد؟

اپلیکیشن‌های Total Files و FoxFM ازجمله برنامه‌های iOS برای دانلود ویدیوهای یوتیوب هستند.

آیا بدون نصب اپلیکیشن می‌توان ویدیوهای یوتیوب را دانلود کرد؟

سایت‌هایی نیز وجود دارند که از طریق آن‌ها با مرورگر گوشی خود می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را دریافت کنید.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋