برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک [مرداد 1403] اعلام شد

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد [مرداد 1403]

ایران‌خودرو با فراخوان متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403، شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را اعلام کرد.

ایران‌خودرو با فراخوان متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403، شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را اعلام کرد. در بخشنامه فروش این شرکت، دو محصول دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک و تارا اتوماتیک V4 LX به مشتریان ارائه شده‌اند. متقاضیان می‌توانند هر دو خودرو را به روش نقدی یا پیش‌فروش خریداری کنند. درحال‌حاضر دنا پلاس اتوماتیک با قیمت 990 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. تارا اتوماتیک V4 نیز قیمتی معادل 970 میلیون تومان در بازار آزاد دارد. بنابراین خرید هر دو خودرو برای متقاضیان سودآوری قابل‌توجهی را به همراه خواهد داشت.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک، مرداد 1403:

خودرواولویتخودرو قابل عرضهنوع فروشموعد تحویلمبلغ قابل واریز (ریال)
دنا پلاس اتوماتیکپاییز 1403دنا پلاس اتوماتیکنقدی90 روزه7.014.720.851
پیش فروشاسفند 14033.507.298.000
تارا اتوماتیکنقدی90 روزه6.907.858.991
پیش فروشاسفند 14033.453.867.000
شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک

دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ازجمله خودروهای محبوب ایران‌خودرو در بازار ایران به حساب می‌آید. این خودرو به نسخه بهینه موتور EF7 توربوشارژر مجهز است که ایران خودرو آن را EF7 TC می‌نامد. این پیشرانه حداکثر 150 اسب‌بخار قدرت و 215 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این سدان بر عهده دارد. شتاب صفر تا صد دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، حدود 11 ثانیه برآورد می‌شود.

از نظر امکانات و تجهیزات، تفاوت خاصی میان نسخه دنده‌ای و اتوماتیک دناپلاس توربوشارژر وجود ندارد. تفاوت بزرگ این خودرو، رینگ‌های بزرگ‌تر آن نسبت به نسخه دنده‌ای است. چهار کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، ترمزهای دیسکی در چهارچرخ و صندلی‌های برقی ازجمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌آیند.

تارا اتوماتیک V4 محصول جدید ایران خودرو است که نسخه ارتقایافته و بهینه شده از تارا اتوماتیک قبلی به حساب می‌آید. امکانات و تجهیزات این خودرو در مقایسه با نسخه اتوماتیک عادی افزایش چشمگیری داشته‌اند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋