برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ال جی مانیتور 27 اینچی جدیدی با کیفیت 4K و HDR10 معرفی کرد

ال‌جی مانیتور 27 اینچی جدیدی با کیفیت 4K و HDR10 معرفی کرد

از این مانیتور هم می‌توان به‌صورت افقی و هم عمودی استفاده کرد.

ال‌جی از عرضه‌ جدیدترین مانیتور 27 اینچی خود با نام «27UP550N» خبر داده است که از 8 آگوست (18 مرداد 1403) برای خرید در فروشگاه JD.com در دسترس خواهد بود. این مانیتور در زمان عرضه 1799 یوان (251 دلار) قیمت خواهد داشت که مناسب گیمرها است.

ال‌جی 27UP550N به رزولوشن 3840×2160 پیکسل مجهز است که تصاویر 4K با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش آن روی پنل IPS ساخته شده است که روشنایی استاندارد 300 نیت و نسبت کنتراست ایستا 1000:1 را ارائه می‌دهد.

این مانیتور از عمق رنگ 8 بیتی پشتیبانی می‌کند و 98 درصد از طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد؛ در نتیجه بازتولید رنگ دقیق را برای طیف وسیعی از کارها، ازجمله ویرایش تصویر و ویدیو به ارمغان می‌آورد. به‌علاوه، این مانیتور مجهز به فناوری AMD FreeSync است که به کاهش پارگی و قطعی‌های نمایش محتوا در هنگام بازی کمک می‌کند.

27UP550N ال‌جی

دیگر ویژگی‌های مانیتور 27UP550N ال‌جی

طراحی مانیتور ارگونومیک است و پایه‌ای دارد که از تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین انعطاف‌پذیری مناسبی را برای کاربران فراهم می‌آورد تا فضای کاری را مطابق با خواسته خودشان تنظیم کنند.

این مانیتور همچنین گزینه‌های اتصال متعددی ازجمله دو درگاه HDMI 2.0، یک پورت DisplayPort 1.4 و یک درگاه USB-C با توان 90 وات را ارائه می‌کند که می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های متصل و انتقال داده با یک کابل استفاده کرد.

مانیتور 27UP550N ال‌جی از HDR10 پشتیبانی می‌کند که طیف وسیع‌تری از روشنایی و کنتراست را ارائه می‌دهد و تجربه تماشای فیلم را بهبود می‌بخشد. گنجاندن فناوری IPS رنگ‌های منسجم و دقیق را از زوایای دید گسترده‌تر تضمین می‌کند.

برای گیمرها، این مانیتور دارای ویژگی‌هایی مانند Dynamic Action Sync است که تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد. همچنین ویژگی Black Stabilizer دید کاربر را در صحنه‌های تاریک بهبود می‌بخشد.

این مانیتور همچنین مجهز به نرم‌افزار OnScreen Control ال‌جی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی صفحه را تقسیم و تنظیمات مانیتور را با استفاده از ماوس تنظیم و مدیریت چند کار را به‌طور همزمان امکان‌پذیر کنند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋