برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

خودروهای لیفان با برند جدید خود به ایران بازمی گردند

خودروهای لیفان با برند جدید خود به ایران بازمی‌گردند

خودروهای لیفان به‌زودی با خودروسازان بم و برند جدید لیوان به بازار ایران باز خواهند گشت.

خودروهای لیفان، مانند لیفان X60، لیفان 620 و لیفان 820 از اتومبیل‌های چینی شناخته‌شده بازار در دهه 1390 بودند. خودروهای لیفان از ابتدای دهه 1390 و پس از اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه صنایع خودروسازی کشور، جایگزین محصولات هیوندای در خطوط تولید کرمان‌موتور شدند. تولید محصولات لیفان در کرمان‌موتور تا اواخر دهه 1390 ادامه داشت اما محبوبیت بالای خودروهای جک و بازگشت دوباره هیوندای، باعث شد این خودروها از خط تولید خارج شوند تا ظرفیت برای محصولات محبوب‌تر آزاد شود. اکنون محصولات لیفان بار دیگر به ایران بازگشته‌اند اما این بار با برند جدید خود، لیوان (Livan)، شناخته خواهند شد.

خودروهای لیفان

لیفان شرکت خودروسازی خصوصی چینی است که فعالیتش را سال 2000 میلادی و با مونتاژ نسخه‌هایی از محصولات سیتروئن آغاز کرد. این شرکت طی سال‌های بعد تنوع مدل‌هایش را افزایش داد که برخی از آن‌ها را در ایران نیز می‌بینیم. غول خودروسازی چین، جیلی، به‌تدریج سهام لیفان را خرید و تا سال 2024، 45 درصد سهام لیفان را در اختیار گرفت. پس‌ازآن و طی قراردادی با لیفان،‌ نام این برند را به لیوان تغییر داد.

خودروهای لیفان با برند لیوان

خودروهای جدید لیوان برای بازار ایران یک سدان و یک کراس‌اوور هستند. این دو خودرو سدان لیوان S6 پرو و کراس‌اوور لیوان X6 پرو هستند. این دو محصول توسط شرکت خودروسازان بم به بازار ایران عرضه می‌شوند، شرکتی که هم‌اکنون بک X3‌ پرو را به بازار ایران آورده است.

لیوان اس 6 پرو

لیوان S6 پرو در واقع نسخه دیگری از جیلی امگرند GL به حساب می‌آید. این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است و در رده سدان‌های کوچک قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو ‌می‌توان گفت لیوان S6 پرو رقیبی برای KMC J7، آریزو 6 پرو و ریسپکت پرایم تیپ 2 خواهد بود. لیوان S6 پرو در روسیه 2 میلیون و 430 هزار روبل (1.67 میلیارد تومان)‌ قیمت دارد.

لیوان ایکس 6 پرو

لیوان X6 پرو محصول دیگر خودروسازان بم در کلاس کراس‌اوورها است. این خودرو نسخه متفاوتی از جیلی امگرند X7 به حساب می‌آید؛ خودرویی که نسل قبلی آن در بازار کشورمان حضور دارد. لیوان X6 پرو نیز به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز است و با خودروهایی همچون تیگو 7 پرو و لاماری ایما رقابت می‌کند. قیمت لیوان X6 پرو در روسیه 2 میلیون و 630 هزار روبل (1.8 میلیارد تومان) اعلام شده است.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋