برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ارزش برند AMD با رشد 53 درصدی از اینتل پیشی گرفت

ارزش برند AMD با رشد 53 درصدی از اینتل پیشی گرفت

AMD با ارزش برند 51.86 میلیون دلار درحال‌حاضر در جایگاه 41 و اینتل در جایگاه 48 قرار دارد.

ارزش برند AMD در سال گذشته میلادی رشد قابل‌توجهی کرده است. این شرکت اکنون در رتبه 41 قرار دارد درحالی‌که رتبه رقیب دیرینه آن، اینتل، 48 است. اکنون ارزش برند AMD با رشد 53 درصدی به حدود 51.86 میلیون دلار رسیده است.

سایت Kantar’s BrandZ در گزارشی ارزشمندترین برندهای جهان در سال 2024 را معرفی است. این گزارش برترین برندهای جهان را براساس ترکیبی از عوامل مانند احساسات مشتری و داده‌های مالی رتبه‌بندی می‌کند. به‌عبارتی، این رتبه‌بندی بازتابی از احساسات مصرف‌کننده به برند است و نشان می‌دهد از نظر مشتری شرکت‌های مختلف در ​​چه جایگاهی ایستاده‌اند.

ارزش برند AMD با رشد 53 درصدی از اینتل پیشی گرفت

طبق این گزارش، ارزش برند AMD حدود 53 درصد افزایش یافته است و اینتل از 2023 فقط حدود 23 درصد رشد کرده که نشان می‌دهد AMD پیشرفت‌های زیادی در بازار کرده است. درحال‌حاضر، AMD با ارزش برند 51.86 میلیون دلار در جایگاه 41 و اینتل در جایگاه 48 قرار دارد.

رشد ارزش برند AMD نسبت به اینتل

در گزارش 2024، نام AMD را در لیست 10 شرکت برتر با بیشترین رشد می‌بینیم. در این لیست، انویدیا با 178 درصد رشد صدرنشین است. اینستاگرام و فیسبوک نیز به‌ترتیب در رتبه دوم و سوم قرار دارند. اپل، گوگل، مایکروسافت، آمازون و مک‌دونالد پنج برند برتر از نظر ارزش هستند و انویدیا در جایگاه ششم ایستاده است.

ارزش برند AMD با رشد 53 درصدی از اینتل پیشی گرفت
برندهایی که بیشترین رشد را در سال گذشته داشته‌اند

گزارش Kantar ارزش مالی شرکت‌ها را در سهم برند آن‌ها ضرب می‌کند تا ارزش کل برند را به دست بیاورد. به‌بیان ساده‌تر، Kantar به اینکه برند AMD چقدر به موفقیت مالی آن کمک می‌کند، توجه کرده است. این شرکت در سال گذشته میلادی، نه‌فقط در حوزه هوش مصنوعی پیشرفت قابل‌توجهی کرده است، بلکه به‌کلی موقعیتش برای سرمایه‌گذاری بسیار بهتر است.

این ارقام مطمئناً پس از معرفی و عرضه پلتفرم‌های نسل بعدی اینتل، مانند Lunar Lake، تغییر می‌کنند اما درحال‌حاضر، می‌توان گفت AMD در رقابت ارزش برند در برابر اینتل پیروز شده است.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋