برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

حضور موفق تیم ایرانی در نمایشگاه بین المللی زنان مخترع و کارآفرین کره جنوبی

حضور پردستاورد تیم ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی زنان مخترع و کارآفرین کره‌جنوبی

نمایشگاه زنان مخترع کره جنوبی هرساله با هدف افزایش توجه‌ها به فعالیت‌های اختراعی زنان برگزار می‌شود.

تیم ایران در نمایشگاه بین‌المللی بانوان مخترع و کارآفرین کره‌جنوبی سه مدال طلا، سه مدال نقره و دو مدال برنز به دست آورد. این نمایشگاه از ۳۱ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.

علاوه‌براین، تیم ایران در این نمایشگاه موفق به دریافت جایزه‌ ویژه مالکیت‌های فکری از سازمان ملل متحد، ۴ جایزه ویژه از مرکز تحقیقات و نوآوری‌های کشور تایلند و ۱ جایزه ویژه از انجمن مخترعان لهستان نیز شد.

در پانزدهمین دوره این نمایشگاه، ۴۰۰ مخترع از ۲۰ کشور حضور داشتند تا با هم‌فکری و همکاری یکدیگر پایه‌های اختراعات بانوان را تقویت کنند.

در این رویداد که زیر نظر وزارت زنان و خانواده دولت کره جنوبی، سازمان مالکیت‌های فکری ملل متحد (WIPO) و با حمایت فدراسیون بین‌المللی مخترعان (IFIA) برگزار شد، ۱۵۲ اختراع از کره جنوبی و ۲۰۲ اختراع از ۱۸ کشور دیگر مشارکت کردند.

به‌علاوه در این نمایشگاه سه پنل آموزشی با موضوعات استراتژی‌ برندسازی برای استارت‌آپ‌ها، تجربه‌های موفق استارت‌آپی و داستان‌های اختراع زنان مخترع و روش‌های جستجوی اطلاعات پتنت برای بالا بردن احتمال ثبت اختراع، از سوی اساتید بین‌المللی از کره‌جنوبی، آمریکا و اتحادیه ‌اروپا برگزار شد.

حضور در چنین رویدادهایی نه‌تنها فرصتی برای نمایش دستاوردها و اختراعات است، بلکه بستری برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات جدید با مخترعان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بین‌المللی فراهم می‌کند. همچنین این تعاملات می‌تواند به تجاری‌سازی اختراعات و جذب سرمایه‌های لازم برای توسعه پروژه‌های نوآورانه منجر شود.

شاهد بهبود کمّی و کیفی اختراعات ایرانی‌ها بودیم

حضور پردستاورد تیم ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی زنان مخترع و کارآفرین کره‌جنوبی

«مسعود شفقی»، بنیان‌گذار و مدیر پروژه بین‌المللی RIT، یکی از اعضای ایرانی فدراسیون بین‌المللی مخترعان (IFIA)، به‌عنوان مدیر اجرایی و برنامه‌ریزی استراتژیک این فدراسیون از ژنو سوئیس در این نمایشگاه حضور داشت.

شفقی با بیان اینکه بانوان مخترع و نوآور ایران در دوره‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی بانوان مخترع و کارآفرین کره‌جنوبی حضور داشتند، می‌گوید: «اولین دوره‌ای که در این نمایشگاه ارزشمند حضور داشتم، سال ۲۰۱۴ بود و خیلی خرسندم که امسال برای هفتمین دوره شاهد حضور تیمی از پزشکان و مخترعان ایرانی در این نمایشگاه بودم. خوشحالم که مانند هر سال شاهد بهبود کمّی و کیفی اختراعات مخترعان ایرانی در این نمایشگاه هستیم. با حضور در این رویداد بین‌المللی تلاش کردیم فرصتی برای نمایش توانمندی‌های علمی و نوآوری‌های فناورانه ایران فراهم کنیم تا بستری مناسب برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات بین‌المللی با مخترعان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوآور فراهم شود.»

او دستاوردهای تیم ایران در این نمایشگاه را بسیار موفق و تأثیرگذار ارزیابی می‌کند و ادامه می‌دهد: «تیم ایران با حضور در این رویداد موفق شد با ارائه اختراعات متنوع و خلاقانه، توجه بین‌المللی را به ایران جلب و زمینه‌های لازم برای تجاری‌سازی و توسعه نوآوری‌ها را در کشور فراهم کند.»

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋