برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نگاهی به AlcomTalks 1403

نگاهی به الکام‌تاکز ۱۴۰۳

«فناوری اطلاعات»، «گیم»، «زنان» و «بازاریابی دیجیتال» محورهای اصلی ارائه‌های الکام‌تاکز در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ هستند.

«الکام‌تاکز» از رویدادهای ویژه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» است. این مجموعه رویدادها با موضوعات «فناوری اطلاعات»، «گیم»، «زنان» و «بازاریابی دیجیتال» برگزار می‌شود. 

الکام‌تاکز فضایی برای گفتگوی کارشناسان و متخصصان است. ارائه‌دهندگان در این رویداد در قالب سخنرانی‌های فردی و پنل‌های گروهی دیدگاه‌هایشان را ارائه می‌دهند. 

نخستین رویداد این مجموعه نهم تیر با محورهای فین‌تک و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها و متاورس برگزار می‌شود. 

رویداد دوم، با موضوع ویدئوگیم، دهم تیر برگزار می‌شود و ارائه‌دهندگان به مسائلی مانند مدیریت محصولات ویدئوگیم و روند تکامل ویدئوگیم می‌پردازند. اهمیت متاورس و تسهیلگری ویدئوگیم در پیشبرد فناوری از دیگر محورهای بحث خواهد بود. 

همچنین در این رویداد به تأثیر هوش مصنوعی بر تولید محتوای متنی و ویدئویی، از آنچه تاکنون اتفاق افتاده تا اتفاقات پیش رو، پرداخته می‌شود. 

الکام‌تاکز «نقش زنان در اکوسیستم نوآوری» یازدهم تیر، سومین روز برگزاری الکامپ، برگزار می‌شود. «سپیده میرکریمی»، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار اپلیکیشن «پزشکت» و مدیر برگزاری این رویداد، تصریح می‌کند محور ارائه‌ها در این رویداد «مسائل زنان» است و نه جنسیت زن.

پوستر الکام تاکز گفت‌وگو درباره نقش زنان در اکوسیستم نوآوری

رویداد دیجیتال مارکتینگ الکام‌تاکز دوازدهم تیر به مدیریت رسانه «دی‌ام‌برد» برگزار می‌شود. «هادی مرادی»، سردبیر و بنیان‌گذار رسانه دی‌ام‌‌برد، درباره برنامه‌های این روز می‌گوید: «قصد داریم در این گفتگوها به استارتاپ‌های حوزه بازاریابی و تبلیغات همچنین دغدغه‌های واحدهای بازاریابی کسب‌وکارهای دیجیتال و کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد‌ِ نوآوری به‌صورت ویژه توجه کنیم.»

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋