برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مهلت یک هفته ای برای اعلام عمومی مقررات توزیع اینترنتی مواد مخدر؛ دو وزیر تهدید به شکایت شدند

مهلت یک هفته‌ای برای اعلام عمومی آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو؛ دو وزیر تهدید به شکایت شدند

کسب‌وکارهای اینترنتی تهدید کرده‌اند در صورت منتشر نشدن آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو از وزیران بهداشت و ارتباطات شکایت خواهند کرد.

تعدادی از کسب‌وکارهای اینترنتی مرتبط با توزیع اینترنتی دارو در اظهارنامه‌ای از وزیران ارتباطات و بهداشت خواستند تا یک هفته دیگر، آیین‌نامه حمل و عرضه دارو از طریق پلتفرم‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی را منتشر کنند و در غیر این صورت از این دو وزیر به سازمان بازرسی کل کشور شکایت خواهند کرد.

به گزارش دیجیاتو، در اظهارنامه منتشرشده، کسب‌وکارها از این دو وزارتخانه خواسته‌اند استان‌های منتخب برای اجرای آزمایشی این آیین‌نامه نیز اعلام شود.

آیین‌نامه حمل و عرضه دارو از طریق پلتفرم‌های اینترنتی ۹ اردیبهشت، پس از تأخیرهای مکرر، ابلاغ شد. رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت وعده داده بود که این طرح ۶ ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

حالا با گذشت حدود یک ماه، این آیین‌نامه هنوز به صورت عمومی منتشر نشده و استان‌های منتخب برای اجرای آزمایشی آن هم مشخص نیست. این دستورالعمل به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است اما اجرای آن همچنان معلق مانده است.

در اظهارنامه کسب‌وکارها به ماده ۳۰ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار اشاره شده که بر اساس آن، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند تا هرگونه آیین‌نامه، دستورالعمل یا بخشنامه یا مقرره خود را بلافاصله در پایگاه اطلاعات قوانین و مقررات مرتبط با محیط کسب‌و‌کار ثبت کنند.

مهلت یک هفته‌ای برای اعلام عمومی آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو؛ دو وزیر تهدید به شکایت شدند

همچنین اشاره شده است که براساس تبصره ماده ۱۲۰ قانون دیوان عدالت اداری، دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۱۲ این قانون، مکلف شده‌اند تا یک نسخه از مصوبات، آیین‌نامه، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های خود را ظرف یک ماه پس از وضع یا صدور آن، در پایگاه الکترونیکی دیوان قرار دهند و اگر دستگاه‌های مذکور، از اجرای این تکلیف خودداری کنند، مرتکب تخلف اداری شده‌اند.

در انتهای اظهارنامه آمده است: «پس از انقضای مهلت یک‌هفته‌ای، نسبت به اعلام تخلف اداری و الزام به ثبت دستورالعمل در پایگاه‌های فوق و اعلان عمومی آن، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.»

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋