برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

یوتیوب همچنین با مسدود کننده های تبلیغات در برنامه های شخص ثالث مبارزه می کند

یوتوب با مسدودکننده‌های تبلیغات در برنامه‌های شخص ثالث نیز مقابله می‌کند

یوتوب درحال تقویت سیاست‌های مقابله‌ای خود در اپلیکیشن‌های شخص ثالث و مسدودکننده‌های تبلیغات است.

در آبان 1402، یوتوب برای ترغیب کاربران به خرید اشتراک پریمیوم و تماشای ویدیو بدون تبلیغات، شروع به سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات (Ad blocker) در پلتفرم خود کرد. اکنون، پس از گذشت چندین ماه، یوتوب این سرکوب را به اپلیکیشن‌های شخص ثالث گسترش می‌دهد.

براساس اعلام گوگل، یوتوب درحال تقویت سیاست‌های سرکوب خود در اپلیکیشن‌های شخص ثالثی است که شرایط و قوانین این پلتفرم را نقض می‌کنند. یوتوب به‌طور خاص به «اپلیکیشن‌های مسدودکننده تبلیغات» اشاره دارد، اما پخش‌کننده‌های شخص ثالث که خود به مسدودکننده تبلیغات مجهز هستند نیز هدف یوتوب قرار خواهند گرفت.

به گفته یوتوب بینندگانی که از این برنامه‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند ممکن است هنگام تماشای یک ویدیو، با مشکلات بافر مواجه شوند یا خطای «محتوای زیر در این برنامه موجود نیست» را ببینند.

یوتوب با مسدودکننده‌های تبلیغات در برنامه‌های شخص ثالث نیز مقابله می‌کند

مقابله با برنامه‌های شخص ثالث مسدودکننده تبلیغات یوتوب

یوتوب بار دیگر تأکید می‌کند که قوانین این پلتفرم به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد تبلیغات را خاموش کنند، زیرا این امر مانع از دریافت پاداش سازنده محتوا می‌شود؛ به‌طورکلی تبلیغات در یوتوب به حمایت از سازندگان کمک می‌کند. این شرکت می‌گوید که برای تجربه‌ تماشای ویدیو بدون آگهی بهتر است از اشتراک پریمیوم استفاده شود.

یوتوب می‌گوید این شرکت فقط زمانی به برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهد از API آن استفاده کنند که از شرایط خدمات سرویس‌های API یوتوب پیروی کنند؛ به گفته این پلتفرم، وقتی برنامه‌ای این شرایط را نقض می‌کند، برای محافظت از پلتفرم، سازندگان و بینندگان، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

راهکار یوتوب مبنی بر خرید اشتراک پریمیوم، احتمالاً برای همه کاربرانی که این پلتفرم را از طریق برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات تماشا می‌کنند، خبری خوشایند نخواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد که یوتوب در نبرد خود با مسدودکننده‌های تبلیغات به این زودی‌ها عقب‌نشینی نخواهد کرد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋