برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

تسلا بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

تسلا بیش از 10 درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند

تسلا ظاهراً با مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

تسلا جدیدترین شرکت بزرگی است که کارمندان خود را اخراج می‌کند. این تصمیم ظاهراً در پی مشکلات مربوط به کاهش فروش اتخاذ شده است. بنابراین تسلا نیز مانند بسیاری از شرکت‌های معروف و بزرگ دنیا، این تصمیم ناخوشایند را گرفته است.

به گزارش بیزینس اینسایدر و بر اساس یادداشت داخلی ارسال‌شده توسط «ایلان ماسک» به کارمندان، این شرکت درحال تعدیل بیش از 10 درصد کارکنان خود در سراسر جهان است. این اخراج‌ها مدت کوتاهی پس از آن صورت گرفت که این کمپانی نتوانست در فصل اول 2024 تعداد خودروی مناسبی تحویل مشتریان دهد.

ماسک در یک ایمیل دراین‌باره می‌گوید:

«از هیچ‌کار دیگری به اندازه اخراج کارمندان متنفر نیستم، اما باید انجام شود. این امر ما را قادر می‌سازد تا برای چرخه رشد بعدی نوآور و مشتاق بمانیم.»

دو نفر مطلع از این موضوع می‌گویند که برخی از کارمندان تسلا در روز دوشنبه، دسترسی به ایمیل‌های کاری و تیم‌های خود را از دست دادند.

ارقام تحویل خودروهای تسلا به مشتریان در سه‌ماهه اول 2024، افت قابل توجهی را نشان می‌دهد. تحویل خودروهای این شرکت در سه‌ماهه اول 20 درصد نسبت به سه ماهه قبل و بیش از 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت. این موضوع نشان‌دهنده اولین کاهش فروش سال به سال این شرکت از 2020 است.

لوگوی تسلا

مشکلاتی که باعث تعدیل نیرو در تسلا شد

تسلا در بیانیه‌ای مطبوعاتی کاهش تحویل در رمپ تولید خود را به‌دلیل به‌روزرسانی خودروی مدل 3، آتش‌سوزی در کارخانه نزدیک برلین و مشکلات زنجیره تأمین ناشی از درگیری‌های دریای سرخ عنوان کرد.

در ماه فوریه 2024، مدیران اصلی تسلا از برخی پرسنل ارشد خود خواستند که حیاتی‌ترین نقش‌های شرکت را مشخص کنند. در آن زمان این شرکت بررسی عملکرد برخی از کارمندان را نیز به تأخیر انداخت.

سخنگوی تسلا هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر رسمی پاسخ نداده است.

قبل از اخبار اخراج، این شرکت اعلام کرد که بیش از 140000 کارگر در سراسر جهان استخدام کرده است؛ از جمله بیش از 20000 در کارخانه فرمانت خود در کالیفرنیا.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، سابقه قطع همکاری با کارکنان برای کاهش هزینه‌ها را دارد. این میلیاردر معروف پس از خرید توییتر در سال 2022، نیروی کار این شبکه اجتماعی را به نصف کاهش داد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋