برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

Pixel 8a قبل از عرضه رسمی در وب سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

گوگل برای مخفی نگه‌داشتن گوشی‌های جدید خود قبل از عرضه، تلاش زیادی نمی‌کند و این موضوع برای پیکسل 8a نیز وجود دارد. مشخصات این گوشی بارها به بیرون درز کرده است، به‌طوری‌که خود گوگل از این گوشی برای تبلیغات Google Fi Wireless استفاده می‌کند. حالا این میان‌رده آینده گوگل، اخیراً در سایت یک اپراتور آمریکایی مشاهده شده است.

افشاگری به نام «ایوان بلاس»، پیکسل 8a را در وب‌سایت UScellular مشاهده کرده. این شرکت مخابراتی عکسی از این دستگاه را پیش از عرضه رسمی آپلود کرده بود اما اکنون آن را حذف کرده است.

پیکسل 8a

اما بلس توانسته تصویری از این صفحه به‌دست آورد و اطلاعات خوبی را از پیکسل 8a به اشتراک بگذارد. یکی از این اطلاعات، رنگ‌های متنوع این گوشی است. این دستگاه به‌جز رنگ مشکی ابسیدین، در رنگ‌های کرم، سبز نعنایی و آبی خلیجی عرضه خواهد شد. قبلاً نیز گزارش شده بود که پیکسل 8a در همین رنگ‌ها عرضه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که این گوشی از زاویه‌های نرم‌تری نسبت به پیکسل 7a برخوردار است. همچنین حاشیه‌های ضخیم‌تری دارد که به آن ظاهری متمایز نسبت به Pixel 7a می‌دهد.

در این عکس پنل پشتی دستگاه دیده نمی‌شود، اما افشای اطلاعات قبلی به ما می‌گوید که قسمت عقب گوشی در مقایسه با روکش براق پیکسل 7a، بافتی مات خواهد داشت.

مشخصات احتمالی پیکسل 8a گوگل

شایعه شده است که پیکسل 8a صفحه‌نمایش 6.1 اینچی اولد، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1400 نیت خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، این گوشی از تراشه تنسور G3 بهره می‌برد، اما دقیقاً همان پردازنده‌ای سری پیکسل 8 نخواهد بود و احتمالاً قدرت پردازشی متفاوتی دارد. انتظار می‌رود باتری این گوشی کمی بزرگ‌تر از Pixel 7a باشد و همچنین بتواند از شارژ سریع‌تری پشتیبانی کند.

گوگل احتمالاً این گوشی را در رویداد I/O 2024 معرفی خواهد کرد. این رویداد در تاریخ 14 مه 2024 (25 اردیبهشت‌ماه 1403) برگزار می‌شود. گوگل گوشی پیکسل 7a را با قیمت 499 دلار روانه بازار کرد، اما احتمالاً پیکسل 8a قیمت بالاتری خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا این گوشی می‌تواند بهترین گوشی میان‌رده بازار لقب بگیرد یا خیر.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋