برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مشخصات و قیمت Galaxy Tab S6 Lite 2024 در آستانه معرفی به بیرون درز کرد

مشخصات و قیمت گلکسی تب S6 لایت 2024 در آستانه رونمایی لو رفت

قیمت مدل پایه این تبلت در اروپا احتمالاً 429 یورو خواهد بود.

گستره تبلت‌های میان‌رده سامسونگ در آستانه افزایش است. به‌نظر می‌رسد سامسونگ به‌زودی گلکسی تب S6 لایت را معرفی خواهد کرد. احتمالاً این تبلت با وجود نام «لایت»، چندان ارزان قیمت نخواهد بود؛ اگرچه مشخصات آن هم چندان چشمگیر نخواهد بود.

به‌گزارش Phone Arena، اخیراً گلکسی تب اس 6 لایت در FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) مشاهده شده است. بنابراین انتظار می‌رود سامسونگ در آینده‌ نزدیک، این دستگاه را در ایالات‌متحده معرفی کند.

گلکسی تب S6 لایت چه سخت‌افزاری خواهد داشت؟

این تبلت برای تأمین انرژی از یک باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. علاوه‌براین، دارای گزینه‌های اتصال LTE، وای‌فای و بلوتوث 5.3 خواهد بود.

پیش‌ازاین، گلکسی تب اس 6 لایت (2024) با پردازنده اگزینوس 1280، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 در بنچمارک Geekbench آشکار شده بود. این مشخصات هنوز تایید نشده‌اند، اما از آنجایی که در پلتفرم‌های گواهی و معیار سخت‌افزاری فهرست شده‌اند، احتمالاً درست خواهند بود.

تبلت گلکسی اس 6 لایت

علاوه‌بر برخی از مشخصات کلیدی این تبلت، منابع دیگر ادعا می‌کنند که این دستگاه در دو رنگ صورتی و خاکستری عرضه خواهد شد. همچنین، مشتریان بسته به نیاز و بودجه خود می‌توانند مدل Wi-Fi یا LTE را انتخاب کنند.

نسخه وای فای گلکسی تب S6 لایت با 64 گیگابایت حافظه و 4 گیگ رم و قیمت 429 یورو در اروپا عرضه می‌شود. مدل دارای سیم‌کارت نیز با همین میزان رم و حافظه، قیمتی معادل 459 یورو خواهد داشت. مدل‌های ارتقایافته 128 و 4 گیگابایتی نیز در دو نسخه وای‌فای و LTE، به‌ترتیب با قیمت 489 و 519 یورو به‌فروش می‌رسند.

هنوز معلوم نیست سامسونگ چه زمانی Galaxy S6 Lite را معرفی خواهد کرد. اما به احتمال زیاد این تبلت تا پایان ماه مارس 2024 معرفی خواهد شد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋