برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

دستاورد ایلان ماسک؛ سرعت اینترنت ماهواره ای در گوشی های معمولی به 17 مگابیت در ثانیه می رسد

دستاورد ایلان ماسک؛ سرعت اینترنت ماهواره‌ای روی گوشی‌های عادی به 17 مگابیت‌برثانیه می‌رسد

ایلان ماسک در پستی جدید نشان داد که سرعت اینترنت ماهواره‌ای مستقیم اسپیس ایکس برای یک گوشی عادی سامسونگ چقدر است.

اسپیس ایکس هفته گذشته اعلام کرد که با یک گوشی معمولی توانسته از طریق اینترنت ماهواره‌ای در شبکه اجتماعی ایکس پستی منتشر کند. حالا ایلان ماسک مدعی شده است که سرعت دانلود این سرویس بر روی یک گوشی معمولی سامسونگ آزمایش شده و به 17 مگابیت‌برثانیه می‌رسد.

ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس ایکس در پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که اسپیس ایکس با سرویس اینترنت ماهواره‌ای در یک گوشی معمولی اندرویدی سامسونگ به حداکثر سرعت دانلود 17 مگابیت‌برثانیه دست پیدا کرده است. او همچنین تصویری از این آزمایش را منتشر کرد که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

حداکثر سرعت اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس روی یک گوشی عادی

دستاورد ایلان ماسک؛ سرعت اینترنت ماهواره‌ای روی گوشی‌های عادی به 17 مگابیت‌برثانیه می‌رسد

هفته گذشته صفحه رسمی اسپیس ایکس در پستی گفت برای اولین‌بار از یک گوشی عادی در شبکه اجتماعی ایکس پست منتشر کرده است. در ادامه ایلان ماسک در واکنش به پست اسپیس ایکس گفته بود که این آزمایش روی یک گوشی معمولی از طریق ارتباط مستقیم با ماهواره اسپیس ایکس انجام شده و هیچ تجهیزات ویژه‌ای بین آن‌ها وجود نداشته است.

بااین‌حال، ماسک اکنون در زیر پست جدید خود در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرده است که سرویس اینترنت ماهواره‌ای آن‌ها با همکاری اپراتورهای بی‌سیم انجام می‌شود، همانند شراکتی که پیش‌تر بین اسپیس ایکس و تی‌موبایل اعلام شده بود.

مالک اسپیس ایکس همچنین توضیح داد که این سرعت 17 مگابیتی در واقع حداکثر سرعت به‌ازای هر پرتو است و چون پرتوها بسیار بزرگ هستند، استفاده از این سرویس تنها در صورتی معقولانه خواهد بود که دسترسی به اینترنت معمولی ممکن نباشد.

اسپیس ایکس قرار است در ادامه سال 2024 سرویس ارسال پیام متنی از طریق ارتباط مستقیم با ماهواره را به گوشی‌های عادی بیاورد. در سال 2025 نیز این شرکت اینترنت ماهواره‌ای مستقیم را در اختیار موبایل‌های معمولی قرار خواهد داد تا امکان ارسال صوت و داده داشته باشند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋