برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

همراه اول در آذرماه به درآمد عملیاتی 4100 میلیارد تومانی دست یافت

همراه اول در آذرماه به درآمد عملیاتی 4100 میلیارد تومانی دست یافت

این اپراتور در 9 ماه ابتدایی سال جاری حدود 35 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است.

گزارش فعالیت یک ماهه همراه اول در آذر 1402 روی کدال منتشر شد. طبق این گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران طی یک ماه گذشته، 4105 میلیارد تومان درآمد داشته است.

شرکت ارتباطات سیار ایران یک شرکت سهامی عام است که طبق قوانین سازمان بورس ملزم به ارائه گزارش ماهانه عملکرد و درامد خود است. برهمین اساس جدیدترین گزارش مالی همراه اول منتهی به یک ماه آذر 1402 روی کدال منتشر شده است که در ادامه جزئیات آن را مرور خواهیم کرد.

آنطور که در این گزارش آمده است، اپراتور اول طی یک ماه گذشته درآمدی نزدیک به 4105 میلیارد تومان داشته است. 92 درصد از این درآمد که مبلغی در حدود 3800 میلیارد تومان است از کارکرد مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول حاصل شده است. این کارکرد شامل سرویس‌های ارتباطی مثل مکالمه، پیام کوتاه، اینترنت و پیامک انبوه می‌شود.

همراه اول در آذرماه به درآمد عملیاتی 4100 میلیارد تومانی دست یافت

همراه اول از فروش خطوط جدید تلفن همراه نیز 929 میلیون تومان و از سایر حوزه‌ها مثل سرمایه‌گذاری، دفاتر خدماتی، آوای انتظار و هواداری نزدیک به 30 میلیارد تومان درآمد داشته است. درآمد استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‌های تلفن همراه نیز چیزی در حدود 287 میلیارد تومان گزارش شده است.

اگر به روند درآمدی این اپراتور طی شش ماه گذشته نگاهی بیندازیم، شاهد ثبات در این زمینه هستیم. باتوجه به عدم تغییر تعداد مشترکین فعال همراه اول می‌توان نتیجه گرفت که مشترکین ماهانه یک روند مصرفی ثابتی دارند.

آنطور که در گزارش همراه اول آمده است این اپراتور در 9 ماه ابتدایی امسال، درآمد عملیاتی بیش از 35 هزار میلیارد تومانی داشته است. براین اساس انتظار می‌رود همراه اول بتواند رکورد درآمدی سال 1401 که کمی بیشتر از 38 هزار میلیارد تومان است را بشکند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋