برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

Broadcom تاییدیه های نهایی را برای خرید 69 میلیارد دلاری VMWare دریافت می کند

برودکام تأییدیه‌های نهایی برای خرید 69 میلیارد دلاری VMWare را دریافت کرد

پس از خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، این معامله نیز می‌تواند یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ صنعت فناوری باشد.

شرکت سازنده تراشه‌های کامپیوتری و نرم‌افزار برودکام (Broadcom) اعلام کرد که تمام موانع نظارتی مربوط به خرید 69 میلیارد دلاری شرکت فناوری ابری VMware را برطرف کرده است و قصد دارد این خرید را به‌زودی نهایی کند.

براساس گزارش ایندیپندنت، Broadcom در بیانیه خود اعلام کرده که تاکنون در استرالیا، کانادا، چین، اتحادیه اروپا، ژاپن، بریتانیا و چند کشور دیگر تأییدیه قانونی موردنیاز خود را دریافت کرده است. همچنین طبق مقررات ادغام ایالات‌متحده، هیچ مانع قانونی دیگری برای انجام این خرید وجود ندارد.

برودکام تأییدیه‌های نهایی برای خرید 69 میلیارد دلاری VMWare را دریافت کرد

خرید VMWare توسط برودکام نهایی می‌شود

گزارش‌های مربوط به این خرید به فاصله کوتاهی پس از آن منتشر شد که مایکروسافت، شرکت اکتیویژن بلیزارد را به قیمت 69 میلیارد دلار خریداری کرد تا یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ صنعت فناوری رخ دهد. اکنون برودکام نیز به‌دنبال انجام یک خرید 69 میلیارد دلاری است و اکنون پس از 18 ماه موفق شده تا تمام تأییدیه‌های نظارتی را دریافت کند.

بسیاری از کسب‌و‌کارها و نهادهای عمومی ازجمله بانک‌های بزرگ، خرده‌فروشان بزرگ، اپراتورهای مخابراتی و ادارات دولتی، برای فعالیت‌های خود به تجهیزات Broadcom و نرم‌افزار VMware متکی هستند. کمیسیون اروپا، بازوی اجرایی اتحادیه اروپا و مجری اصلی ضدانحصار، پس از برطرف‌سازی نگرانی‌ها توسط برودکام، با تکمیل این قرارداد موافقت کرد.

برودکام تأییدیه‌های نهایی برای خرید 69 میلیارد دلاری VMWare را دریافت کرد

Broadcom قصد دارد که با این خرید حضور خود در بازار رایانش ابری را قوی‌تر کند و فناوری VMware به شرکت‌های بزرگ اجازه می‌دهد تا سرویس‌های ابری عمومی را در دسترس شبکه‌های داخلی خود قرار دهند. VMware که در پالو آلتو، کالیفرنیا مستقر است، با تمام شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان بزرگ خدمات ابری ازجمله گوگل، آمازون و مایکروسافت ارتباط نزدیکی دارد.

«هاک تان»، مدیرعامل برودکام، در چند سال گذشته خریدهای بزرگ زیادی انجام داده است. به عنوان مثال، شرکت Symantec در سال 2019 با قیمتی نزدیک به 11 میلیارد دلار توسط Broadcom خریداری شد و یک سال قبل از آن نیز CA Technologies با حدود 19 میلیارد دلار به برودکام پیوست.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋