برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

شرایط پیش فروش عیار دنده ویژه آبان 1402 اعلام شد + جدول

شرایط پیش فروش تارا دنده‌ای ویژه آبان 1402 اعلام شد + جدول

ایران خودرو شرایط پیش فروش تارا ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان 1402 و بهار 1403 را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش تارا دنده‌ای ویژه آبان 1402 را اعلام کرد. این شرایط فروش ویژه متقاضیان خرید تارا از سامانه یکپارچه است که اولویت تحویل خودرو آن‌ها زمستان 1402 و بهار 1403 است. البته همراه با این بخشنامه، شرایط فروش تارا دنده‌ای با قیمت قطعی و تحویل فوری نیز اعلام شده است.

همچنین بخوانید: شرایط فروش تارا V1 پلاس از سوی ایران خودرو اعلام شد + جدول

در بخش اول بخشنامه فروش تارا دنده‌ای، متقاضیان با موعد تحویل زمستان 1402 و بهار 1403، می‌توانند این خودرو را به صورت نقدی خریداری کنند. قیمت تارا V1 پلاس دنده‌ای حدود 580 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان با پرداخت تمامی قیمت تارا در یک مرحله، می‌توانند این خودرو را طی مدت 15 روز کاری تحویل بگیرند. رنگ‌های موجود در شرایط فروش فوری تارا، سفید و مشکی است. همچنین این شرایط سود انصراف و سود مشارکت ندارد.

بخشنامه فروش فوری تارا دنده‌ای در آبان ماه 1402:

خودروقیمترنگسود مشارکتسود انصرافموعد تحویل
تارا V1‌ پلاس دنده‌ای۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰سفید، مشکی آبنوس0015 روزه

بخش دیگری از بخشنامه ایران خودرو به پیش فروش تارا دنده‌ای اختصاص دارد. مشتریان می‌توانند با ارائه پیش پرداخت 232 میلیون تومانی، اتومبیل خود را در اسفندماه 1402 تحویل بگیرند. همچنین آن‌ها می‌توانند 203 میلیون تومان پیش‌پرداخت در اختیار ایران خودرو بگذارند تا این شرکت تارا دنده‌ای را در فروردین 1403 به آن‌ها تحویل دهد.

رنگ‌های قابل دسترسی در شرایط پیش فروش تارا دنده‌ای متنوع‌تر هستند. علاوه برآن سود مشارکت و سود انصراف نیز به متقاضیان تعلق می‌گیرد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که متقاضیان خرید تارا علاقه‌ای به شرکت در شرایط پیش‌فروش این خودرو داشته باشند. قیمت خودروها در کارخانه روز به روز در حال افزایش است تا به بهای بازار آزاد نزدیک شود.

شرایط پیش فروش تارا دنده‌ای در آبان ماه 1402:

خودروپیش پرداخترنگسود مشارکتسود انصرافموعد تحویل
تارا V1‌ پلاس دنده‌ای232 میلیون تومانسفید، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری، آبی کبود، آبی رویال، نقره‌ای13 درصد سالیانه10 درصد سالیانهاسفند 1402
203 میلیون تومان13 درصد سالیانه10 درصد سالیانهفروردین 1403

در حال حاضر برای خرید تارا دنده‌ای V1 از بازار آزاد، بایستی حدود 670 میلیون تومان وجه نقد را به فروشنده ارائه دهید. در سوی دیگر ایران خودرو تارا V1 پلاس را با آپشن‌های بیشتر و گیربکس شش دنده 580 میلیون تومان می‌فروشد. با توجه به اینکه دیگر تارا V1‌ عادی توسط ایران خودرو تولید نخواهد شد، مشتریان ترجیح می‌دهند تا 14 درصد بهای کمتری را پرداخت کنند و تارا ارتقا یافته را از ایران خودرو مستقیم تحویل بگیرند.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋