برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک احتمالاً از جنگ در قفس دست کشیده اند

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک احتمالاً از مبارزه در قفس منصرف شده‌اند

زاکربرگ اعلام کرد که مطمئن نیست مبارزه او با ماسک برگزار خواهد شد یا خیر.

ماه گذشته با خبر عجیبی آغاز شد و مارک زاکربرگ چالش «مبارزه در قفس» با ایلان ماسک را پذیرفت! هرچند ابتدا همه‌چیز مانند یک شوخی به‌نظر می‌رسید، اما تصمیم مدیرعامل متا بسیار جدی بود. بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد که هرگز شاهد مبارزه بین این دو میلیاردر نخواهیم بود، زیرا زاکربرگ اعلام کرده است که از وقوع آن اطمینان ندارد.

در جریان جلسه اخیر زاکربرگ با کارمندان متا که در آن گفته شده بود تعداد کاربران Threads نصف شده است، درباره زمان برگزاری این مسابقه قفس از مدیرعامل متا سؤال شد.

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک احتمالاً از مبارزه در قفس منصرف شده‌اند

براساس گزارش Gizmodo، او در پاسخ گفت:

«نمی‌دانم. هیچ خبر رسمی جدید در این مورد ندارم. همان‌طور که می‌دانید، من عاشق مبارزه‌کردن هستم. این کار شاید پس از ساخت چیزهای جدید، دومین سرگرمی من باشد. بنابراین من واقعاً دوست دارم این کار را انجام دهم. تاکنون مسابقات جوجیتسو انجام داده‌ام و دوست دارم در مقطعی وارد مسابقات MMA نیز شوم. مطمئن نیستم که [مسابقه] برگزار شود، اما فکر می‌کنم به‌طور کلی یک ورزش عالی است.»

بنابراین زاکربرگ احتمال برگزاری این مبارزه را به‌طور کلی رد نکرد و فقط برگزاری آن درحال‌حاضر بعید به‌نظر می‌رسد. در مقابل، ایلان ماسک که چند وقت گذشته مشغول تغییر برند توییتر به X بوده، از آن زمان به این مسابقه واکنش جدیدی نشان نداده است.

مبارزه ماسک و زاکربرگ در دنیای دیجیتال

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک احتمالاً از مبارزه در قفس منصرف شده‌اند

هرچند ماسک و زاکربرگ هنوز در قفس با یکدیگر مبارزه نکرده‌اند و اکنون برگزاری آن نیز بعید به‌نظر می‌رسد، اما این دو میلیاردر اخیراً در دنیای دیجیتال کشمکش‌های جذابی داشته‌اند. متا ماه گذشته شبکه اجتماعی Threads را برای رقابت با توییتر منتشر کرد که با بیش از 100 میلیون کاربر ثبت‌نام شده در پنج روز، موفق شد به سریع‌ترین برنامه درحال رشد تاریخ تبدیل شود.

به‌دنبال انتشار Threads، «الکس اسپیرو»، وکیل ایلان ماسک، با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کرد. ماسک نیز گفته بود که مشکلی با رقابت ندارد اما «تقلب‌کردن» را نمی‌پذیرد.

برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋