برنامه‌نویس شماره یک

برنامه‌نویس شماره یک

سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی
توسط ۱ نفر دنبال می شود

گردهمایی کامیون ها و تراکتورهای تیونینگ شده در اسلامشهر برگزار شد

گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌های تیونینگ شده در اسلامشهر برگزار شد

از جمله جذابیت‌های این همایش، حضور انواع مختلف کامیون‌های اروپایی بود که مورد ارتقا و تیونینگ قرار گرفته بودند.

دیزلیران یک مرکز خرید و فروش انواع خودروهای سنگین است که از حدود یک دهه پیش فعالیت خود را در اسلامشهر آغاز کرد. این مجموعه در طول سالیان اخیر به محلی شناخته شده برای مالکان خودروهای سنگین تبدیل شده است. دیزلیران در واپسین روزهای اردیبهشت 1402، اقدام به برگزاری گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌ها در حیاط مجموعه خود کرد.

از جمله جذابیت‌های این همایش، انواع مختلف کامیون‌های اروپایی بودند. این کشنده‌ها طی دو سال اخیر و با وضع قانون واردات خودروهای کارکرده سنگین به کشور وارد شده‌اند. داف XG جدیدترین محصول شرکت هلندی داف در بخشی از این نمایشگاه حضور داشت که خودرویی جدید و خاص است. همچنین یک دستگاه کشنده اسکانیا S500 در گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌ها قابل مشاهده بود.

گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌های تیونینگ شده در اسلامشهر برگزار شد

حضور نسخه‌های مختلف ولوو FH500 نیز در گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌ها چشمگیر بود. آخرین نسل این خودرو با حذف بسیاری از امکانات و آپشن‌ها توسط سایپا دیزل تا سال 1398 به تولید رسید. با این حال آزاد شدن واردات به علاقمندان خودروهای سنگین اجازه داده است تا از نسخه‌های فیس‌لیفت ولوو FH500‌ بهره‌مند شوند. یک دستگاه ولوو FH500‌ مدل 2022 قرمز رنگ در این نمایشگاه حضور داشت که به دستیارهای رانندگی مختلف مجهز بود و امکان رانندگی خودکار را در اختیار راننده قرار می‌داد. نسخه دیگری از ولوو FH500‌ نیز با رنگ مشکی مات در این گردهمایی به نمایش درآمد. وجه تمایز این کشنده، گیربکس دوکلاچه و جایگیری متفاوت اهرم تعویض دنده نسبت به نسخه‌های استاندارد بود. در این نسخه اهرم تعویض دنده به فرمان خودرو منتقل شده بود.

کامیون داف 2022

نهنگ در گردهمایی کامیون‌ها

خودروهای کلاسیک نیز بخشی دیگر از گردهمایی کامیون‌ها و کشنده‌ها دیزلیران بودند. از جمله این خودروها می‌توان به یک دستگاه کشنده CCC معروف به نهنگ اشاره کرد که با طراحی خاص و رنگ سبز در این همایش حاضر شده بود. ماک مشکی رنگ و کلاسیک معروف نیز که آن را در صفحات مجازی دیده‌ایم، در این همایش حضور داشت. نسخه‌های مختلف بنز اکتروس، ایویکو استرالیس، اسکانیا سری R و همچنین برخی از کامیون‌های چینی همچون دیما نیز در این همایش قابل بازدید بودند.

کامیون ایویکو جدید
برنامه‌نویس شماره یک
برنامه‌نویس شماره یک سلام.. از یک خوره برنامه نویسی و عاشق فناوری های جدید برای شمایی که خوره programing هستی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋