فونیکس برند لوکس مدیران خودرو است که قرار است نسل تازه خودروهای هیبریدی را نیز در ایران عرضه نماید.
همانطور که پیشتر نیز براساس تعرفه گذاری خودروهای وارداتی مشخص شده بود، واردات خودروهای هیبریدی به ایران مشمول تعرفه گمرکی 4 درصدی شده و از این رو عرضه این مدل خودروها برای واردات بسیار جذاب است، حالا خبر می رسد که فونیکس به عنوان برند لوکس مدیران خودرو، قرار است محصولات هیبریدی تازه ای را به بازار کشورمان عرضه کند.
در حال حاضر محصولات فونیکس شامل کراساوورها و سدانهای بالارده چری هستند که با این برند در بازار ایران به فروش میرسند. تیگو 7 پرو، تیگو 8 پرو، آریزو 6 پرو و تیگو 8 پرومکس برخی از محصولات فونیکس هستند که تاکنون در ایران به فروش رسیدهاند. با این حال مدیران خودرو تصمیم دارد تا به برند پرچمدار در زمینه محصولات پاک تبدیل شود و نسخههای هیبریدی از اتومبیلهای چری را به بازار ایران وارد کند.
اولین بودن در شکلگیری تحولات بزرگ، همانند نقش اول در یک فیلم است که به خوبی در خاطرهها به ثبت میرسد. در فرآیند ایجاد جادهها هم، نقش خودروهای راهسازی به عنوان اولین وسیله حملونقل در پیمودن مسیرهای دشوار و پیچیده بسیار مهم است. با ایجاد راههای جدید، سادگی بیشتری در پیمودن مسیر توسط سایرین به دست میآید. برند فونیکس قصد دارد برنامههای خود را در سه زمینه اساسی پیش ببرد.
بخش اول این برنامه با عنوان «انقلاب در صنعت خودرو» شناخته میشود. فونیکس با تغییر رویه در مقایسه با سایر خودروسازان، تمرکز خود را بر خودروهای با سوخت پاک معطوف نموده و در این راستا، به دنبال تولید و عرضه خودروهای برقی و نیمه برقی در بازار ایران است تا مشتریان به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشند.
دو بخش دیگر از استراتژی مدیران خودرو برای عرضه محصولات فونیکس با پیشرانه هیبریدی، انقلاب اجتماعی و انقلاب تکنولوژی نام دارند. در بخش دوم برنامههایی برای افزایش تمایل مشتریان به خرید خودروهای هیبریدی و تغییر نگرش آنها اجرا خواهد شد. در بخش سوم نیز مدیران خودرو سعی خواهد کرد تا فناوریهای مدرن حوزه خودروهای هیبریدی را به صنعت خودروسازی ایران تزریق کند.
پاسخ ها