barcode ir

barcode ir

توسط ۱ نفر دنبال می شود

خرید بارکد خوان

 

خرید بارکد خوان

 

خرید بارکد خوان : در صنف های که مبتنی بر فروش هستند، عامل های زیادی مانند شبکه توزیع و فروش، مدیریت انبار، تعمیرات و نگهداری که میزان موفقیت شما را در کسب و کار مشخص میکند. ولی باید این  و هم در نظر گرفت خیلی مواقع حتی بهترین راه حل ها در کنار استفاده از ابزار و تجهیزات نا مناسب در معرض خطر هستند.

یکی از ابزارها و تجهیزات فروشگاهی کلیدی هر کسب و کاری که مبتنی بر فروش می باشد ، بارکد خوان ها هستند. که در این نوشته هدف ما این است که عوامل مشخص کننده یک بارکد اسکنر یا بارکد خوان خوب را بررسی کنیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین خرید بارکد خوان را داشته باشید .

خرید بارکد خوان

در حال حاضر بارکد خوان ها در امکانات متنوع و انواع مختلف در بازار عرضه می شوند. به طور کلی توانایی بارکد خوان ها همانند دیگر تجهیزات فروشگاهی و ابزارهای هر کسب و کاری دچار تغییر و تحولاتی شده اند. این تغییر و تحولات در پیشرفت بارکد خوان ها کمک قابل توجهی کرده است .

با امکانات بی سیم بارکد خوان ها قادر خواهیم بود که به صورت پرتابل به مدیریت محصولات، انبارداری و همچنین فروش محصولات خود بپردازیم. در این نوشته ابتدا قصد داریم موارد مصرف بارکد خوان ها را مشخص کنیم و سپس امکانات و قابلیت های عمومی هر بارکد خوان را مورد بررسی قرار بدهیم. تا بهترین خرید بارکد خوان را با ما تجربه کنید.

خرید بارکد خوان

موارد استفاده از بارکد خوان ها

واقعیت این است که درحال حاضر بارکد خوان ها در هر صنعتی به نحوی مورد استفاده قرار می گیرند. اما موارد مصرف آنها از نرم افزارهای فرروشگاهی، صندوق فروشگاهی خرده فروشی و فروشگاه ها تا مدیریت منابع در انبار های بزرگ متغیر است. در ادامه نوشته خرید بارکد خوان به چند صنعت که بارکد خوان ها در آن نقش اساسی ایفا میکنند اشاره کرده ایم:

تولیدی ها: همه تولیدی ها از نوع خانگی تا کارخانه های با چند هزار پرسنل، همه آنها بدون استثنا نیاز خیلی ضروری به بارکد خوان دارند.

خرده فروشی ها فروشگاهای بزرگ و کوچک ، سوپرمارکت ها، اینترنت، احراز هویت، کشتیرانی و ... نیز مواردی هستند که بارکد خوان مورد استفاده قرار می گیرد..

انبارداری: یکی از مهم ترین موارد مصرف بارکد ها و بارکد خوان ها در صنعت انبار داری به منظور مدیریت محصولات یا منابع، موجودی ها و سفارشات است.

خرید بارکد خوان

انواع بارکد خوان ها

بارکد اسکنرها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها کاربری خاصی و دارند. همان گونه که اشاره کردیم، کاربری بارکد خوان ها از موارد کوچک خانگی تا اسکنر های بزرگ صنعتی مختلف است. در ادامه نوشته به  انواع بارکد خوان ها خواهیم پرداخت. داشتن اطلاعات کافی در باره هر بارکد خوان به روند خرید بارکد خوان کمک شایانی می تواند داشته باشد.

بارکد خوان های دستی :‌ این نوع بارکد خوان ها به راحتی با یک دست قابل استفاده هستند. عموما از یک ماشه برای فعال کردن حسگر استفاده می شود و در اشل فروشگاهی از آنها استفاده می‌ شود. این بارکد خوان ها در انواع بی سیم، باسیم، یک بعدی و دو بعدی در بازار عرضه می شود.

خرید بارکد خوان

بارکد خوان های لیزری (نوری) : همانطور که از اسم مشخص است، نحوه کار این بارکد خوان ها بر اساس تابش لیزر می باشد. نور لیزر به بارکد تابیده می‌ شود و از طریق دیود تصویری بازتاب نور از بارکد سنجیده می‌ شود. این اطلاعات به صورت رمز گذاری شده به سیستم کامپیوتر انتقال میابد. بارکد خوان های لیزری عموما توان کدیابی بارکد های یک بعدی را دارند.

خرید بارکد خوان

بارکد اسکنر های تصویری : این بارکد خوان ها به جای استفاده از تکنولوژی لیزر از تصویر برداری برای جمع آوری و بررسی اطلاعات بارکد استفاده میکنند. عملیات کدیابی توسط یک سیستم پیشرفته کامپیوتری انجام می گیرد.

بارکد خوان های بی سیم : این بارکد خوان ها متصل به سیستم نیستند و با استفاده از یک باتری میتوانند به صورت پرتابل کار کنند. عمر باتری این دستگاه ها عموما در شرایط مساعد کاری و بدون انجام کار سنگین بسیار زیاد است و باعث ایجاد مشکل نمی شود. این بارکد خوان ها برای کار های میدانی و دور از سیستم بسیار مناسب هستند.

خرید بارکد خوان

بارکد خوان های صنعتی : این بارکد اسکنر ها سیستم های بی سیمی هستند که به منظور کار در شرایط سخت  طراحی شده اند. عموما جنس این بارکد اسکنر ها از پلاستیک سخت و بادوام بوده، طول عمر باتری طولانی تر و به طور کلی مقاومت بیشتری در برابر رطوبت، گرد و غبار و دمای شدید دارند.

خرید بارکد خوان

بارکد اسکنر چند پرتو :‌ بارکد خوان های که عموما بر تکنولوژی لیزر تکیه کرده اند اما نه یک لیزر ساده. این بارکد اسکنر ها از شبکه لیزر های نا منظم استفاده میکنند که سرعت و دقت کار را بالا میبرند. اسکنر های چند پرتو توان پردازش بارکد های یک بعدی و دو بعدی را دارند.

خرید بارکد خوان

برای مشاهده تمامی بارکد خوان های موجود در سایت اینجا کلیک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارکد خوان ها و تجهیزات فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی سام ورز با کارشناسان فروش در تماس باشید .

شماره تماس : 43489187-021

barcode ir
barcode ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋