banooasal

banooasal

بامین تهویه ، تخصصی ترین وب سایت تاسیساتی کشور ،تامین کننده تجهیزات سیستمهای حرارتی، برودتی، تهویه مطبوع ، آبرسانی، استخر و سونا و جکوزی و... در سطح کشور و خارج کشور
توسط ۴ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

در خرید چیلر خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

امروزه به دلیل پیشرفت علم و فناوری دستگاه ها و وسایل مختلفی جهت تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش محیط تولید شده اند که هدف از تولید تمامی آنها آسایش و رفاه انسان ها بوده است. یکی از دستگاه هایی که برای ایجاد آرامش انسان ساخته شده، چیلر خانگی می باشد. چیلر خانگی سبب ایجاد هوای سرد و گرم در خانه می شود و به نوعی دمای مطلوبی را در خانه ایجاد می کند. در ادامه به بررسی این دستگاه می پردازیم تا به شما در خرید چیلر خانگی کمک کنیم.

به نقل از سایت قطره به بررسی چیلر خانگی چیست و چگونه کار می کند ؟ چیلر خانگی تراکمی چیست؟ و نکات کلیدی در خرید چیلر خانگی پرداخته ایم در ادامه با ما همراه باشید.

 

چیلر خانگی چیست و چگونه کار می کند ؟

چیلر خانگی یا مینی چیلر آپارتمانی یکی از سیستم های تهویه مطبوع می باشد که در بیرون از ساختمان نصب می گردد. در این دستگاه آب پس از ورود به اواپراتور با استفاده از سیکل تبرید و به دلیل اینکه مجاور مبرد چیلر است، خنک می شود. بعد این آب سرد به لوله های دستگاه توزیع کننده هوای گرم و سرد مانند فن کویل ، پمپاژ شده و سبب ایجاد هوای مطبوع در ساختمان می شود. چیلر خانگی در ایجاد سرمایش هتل ها، ویلاها، آپارتمان ها و دفاتر اداری کاربرد دارد. چیلرهای تراکمی و جذبی دو دسته اصلی این دستگاه هستند که بیشتر مردم چیلر خانگی تراکمی را خریداری می نمایند، در ادامه به بررسی این چیلر خانگی می پردازیم.

نکات کلیدی در خرید چیلر خانگی

برای خریداری بهترین چیلر خانگی بهتر است یکسری نکات را مورد توجه قرار دهید و سپس چیلر مناسب را انتخاب نمایید.

  • مواد اولیه تولید چیلر خانگی
  • آب مورد نیاز چیلر خانگی
  • بهره وری چیلر خانگی
  • میزان مصرف انرژی چیلر خانگی
  • هزینه نگهداری چیلر خانگی
  • گارانتی چیلر خانگی

مواد اولیه تولید چیلر خانگی

یکی از نکات بسیار مهم در خرید چیلر جنس آن است. چیلرها با مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند و خریدار به هنگام خرید باید با توجه به معیارهای خود، چیلر خانگی مورد نظر خود را انتخاب نماید. در تولید دسته ای از چیلرهای خانگی، پمپ و پانل ها از استیل ساخته شده و در بین مردم بسیار پرطرفدار است.

آب مورد نیاز چیلر خانگی

بعضی از چیلرها برای خنک نمودن فضا به آب نیاز دارند به همین دلیل در هنگام خرید چیلر باید میزان آب مصرفی مورد نیاز آن را بررسی کنیم؛ زیرا ممکن است شما در جایی زندگی کنید که آب زیادی در دسترس نیست و نتوانید از این نوع چیلر استفاده کنید، بهتر است در این زمان مدل های دیگر این دستگاه را خریداری نمایید.

بهره وری چیلر خانگی

در خرید چیلر خانگی باید به میزان بهره وری و راندمان آن توجه کرد. چیلرهایی که با آب کار می کنند بهره وری بالاتری دارند و خرید آنها برای ساختمان‌های مختلف به صرفه تر از دیگر چیلرها می باشد.

میزان مصرف انرژی چیلر خانگی

امروزه باید تا جایی که امکان دارد از وسایلی استفاده شود که انرژی کمی مصرف می کنند به همین دلیل به هنگام خرید چیلرها باید به نرخ مصرف انرژی آنها توجه کرده و بهترین آنها را انتخاب کنیم.

هزینه نگهداری چیلر خانگی

چیلرها نیز مانند دیگر دستگاه ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. انواعی از چیلرهای خانگی با آب کار می کنند و بعد از مدتی در آنها رسوب تشکیل می شود و نیاز به مراقبت های زیادی دارند اما چیلرهای هوا خنک به مراقبت کمتری نیاز دارند و فقط باید کویل ها شستشو شوند.

گارانتی چیلر خانگی

این روز تمامی وسایل دارای گارانتی می باشد تا خیال خریدار از جهت خرابی دستگاه و وسایل راحت باشد. اگر قصد خرید چیلر خانگی را دارید توجه به گارانتی آن را به هنگام خرید فراموش نکنید.

source : ghatreh

banooasal
banooasal بامین تهویه ، تخصصی ترین وب سایت تاسیساتی کشور ،تامین کننده تجهیزات سیستمهای حرارتی، برودتی، تهویه مطبوع ، آبرسانی، استخر و سونا و جکوزی و... در سطح کشور و خارج کشور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋