bahar.bbrr

bahar.bbrr

نحوه سفارش سررسید تبلیغاتی چگونه است؟

 

 

سررسید / سالنامه / دفتر سررسید / دفتر تقویم همه یک معنا را می دهند و به دفتری اطلاق می شود که با جلد زیبا و محکم خود برگه هایی را به یکدیگر پیوند داده است که درون آنها به چندین روش مختلف تقویم نهادینه شده است و برگه هایی را جهت راهنمایی قرار داده اند. این برگه ها شامل تعطیلات رسمی ، تقویم ضمیمه ، مناسبت های ضمیمه , مسافت بین شهرها و هزاران اطلاعات دیگر است.

. . .

 

سررسید کالایی است که به جهت ثبت امور روزانه در طول یکسال و گاها به جهت نت برداری مطالب مهم ، حتی بیشتر از یک سال کاربرد دارد ، از این رو کیفیت در این محصول اهمیت شایانی دارد . کیفیت سررسید به عوامل زیادی از قبیل متریال تولیدی ، کیفیت چاپ ، کیفیت صحافی و کیفیت جلدسازی بستگی دارد. اگر در انتخاب جنس جلد سر رسید از متریال بی کیفیت استفاده شود امکان دارد در طول مدت استفاده پوست پوست شده و یا جلد آن پاره شود و یا اگر کاغذ استفاده شده از نوع نامرغوب باشد ممکن است جوهر خودکار روی آن پخش شده و یا اینکه کیفیت چاپ آن پایین بیاید. برای تضمین چاپ سررسید حتما سر رسید را از تولید کننده ای بخواهید که چاپخانه اختصاصی داشته باشد. جلد سازی و صحافی نیز از مراحلی است که در ماندگاری سررسید نقش بسزایی دارد چرا که اگر به صورت بی کیفیت انجام شود سررسید پاره شده و یا اینکه برگه های داخلی آن از جلد جدا می شود. واحد سالنامه گاموت مراحل صحافی را به صورت کاملا اتوماتیک ( صحافی لاین ) انجام می دهد.

 

یکی از راهکارها این است که شما در اینترنت نمونه کارهای تولیدکنندگان مختلف راببینید و بر اساس سلیقه خودنمونه مورد نظر را انتخاب نمایید . البته در این مورد توجه به این نکته بسیار مهم است که حتما به عکس بسنده نکنید و بعد از انتخاب چند نمونه ، سررسید فیزیکی را از نزدیک بررسی نمایید و کیفیت آنها را با هم مقایسه نمایید و یا اگر در شهر شما بورسی برای این محصول وجود دارد به آنجا مراجعه کنید تا بتوانید نمونه های متعدد را ببینید و با هم مقایسه نمایید . به طور مثال در تهران ، خیابان ظهیرالاسلام بورس سررسید و هدایای تبلیغاتی است و می توانید آدرس مغازه های ارائه دهنده خدمات سررسید را با سرچ سررسید ظهیرالاسلام و یا چاپ سررسید ظهیرالاسلام در اینترنت پیدا و به آنجا مراجعه نمایید .

اما اگر در تهران نیستید بهتر است از طریق جستجو در گوگل نمونه ها رو بررسی کنید و حتما قبل از سفارش نمونه ها رو به صورت فیزیکی از شرکت تولیدکننده دریافت و بررسی نمایید و هیچ وقت به عکس اکتفا نکنید.

. . .

 

در مورد انتخاب سایز سررسید هم قطعا به نکات زیر و انواع سایزها را بشناسید.

  • سررسید رحلی
  • سررسید وزیری 1400
  • سررسید اروپایی 1400
  • سررسید پالتویی
  • سررسید جیبی

نوع روز شمار سررسید

1- ( پنج شنبه جمعه باهم ) 

2- سررسید روزشمار (جمعه جدا )

3- سررسید روز شمار ( دو روز در یک هفته یا چهارشنبه پنجشنبه جمعه باهم )

4- سررسید سه روز شمار ( شنبه یکشنبه دوشنبه در یک صفحه و 4 روز دیگر در یک صفحه )

5- سررسید هفته شمار ( هر هفته در یک صفحه )

  • سررسید ماه شمار ( هر ماه در یک صفحه )
  • سررسید سال شمار ( یک سال در یک صفحه و باقی صفحات یادداشت )

. . .

 

نکته: برای سررسید های سفارشی و اختصاصی قیمت هر درخواست به صورت جداگانه محاسبه و در نهایت قیمت نهایی براورد و به مشتریان داده می شود. در نظر داشته باشید اگر برای سال پیش رو که همان سال 1401 است درخواست سررسید سفارشی و یا سررسید اختصاصی دارید به زمان باید توجه کافی داشته باشید به این دلیل که در چهار ماهه پایانی سال به دلیل درخواست های زیاد مشتریان هم در بخش طراحی و هم در بخش چاپخانه ظرفیت ها پر می شود. پس سفارش های اختصاصی خود برای سررسید را کمی زودتر از نزدیک به پایان سال به ما ارجاع دهید.

سفارش سررسید اختصاصی چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاد که سررسید اختصاصی به چه معناست. از انجا که سررسید از بخش های متفاوتی تشکیل شده است تمامی این بخش ها می تواند برای شما خصوصی سازی شود. به عنوان مثال ربان سررسید که همگی با آن آشنایی دارید و برای یاداوری صفحه و یا گم نکردن صفحه ای از میان صفحات سررسید یا کتاب مورد استفاده قرار میگیرد می تواند به صورت ظریفی شخصی سازی شود. شما می توانید سفارش دهید که لوگوی شرکت روی ربان چاپ شود یا رنگ سازمانی مجموعه ی شما و یا هرچیزی که دوست دارید در ربان بافته شود !!

منبع: /www.gamutprint.com/fa

bahar.bbrr
bahar.bbrr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋