بهاره

بهاره

از زندگیم و کتاب ها می نویسم براتون

درباره کتاب اثر مرکب و نویسنده‌اش

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده آمریکایی و سخنران انگیزشی ، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است. هاردی نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است. دارن هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد. در ماه سپتامبر 2007 آغاز کرد. او ناشر مجله و مدیای موفقیت شد. در دسامبر ۲۰۱۵ هاردی اعلام کرد به دنبال فرصت‌های جدید مجله موفقیت را ترک کرده‌است.

 

در سال ۲۰۱۰ هاردی اثر مرکب را نوشت. کتابی که در مورد تأثیر تصمیم‌گیری‌های روزمره بر موفقیت است و شامل یک دوره راهنمای کاربردی برای دستیابی به اهداف می‌باشد. در سال ۲۰۱۵ وی کتاب ترن هوایی کارآفرینی را نوشت که به تشریح چالش‌های مالکیت کسب و کار برای کارآفرینان می‌پردازد.

اثر مرکب نوشته‌ی دارن‌هاردی، کتابی در زمینه موفقیت در کار و زندگی است. کتاب اثر مرکب بر تاثیری که کارهای کوچک در ایجاد تغییر و تحول در زندگی دارند تاکید می‌کند.

 

اثر مرکب یک کتاب موفقیت است. اما کتاب موفقیتی بسیار متفاوت با آنچه تا به حال خوانده‌اید. در اثر مرکب، شعارهایی که در کتاب‌های دیگر می‌بینید، وجود ندارد. بلکه کتاب اثر مرکب کتابی است که به شما راهکار و برنامه‌ی عملی برای ایجاد تغییرات می‌دهد. با مطالعه‌ی اثر مرکب درمی‌یابید که برای ایجاد تغییرات پایدار و به اصطلاح تحول در زندگی، لازم نیست کارهای بزرگی بکنیم یا قدم‌های بزرگی برداریم. بلکه با ثبات داشتن روی قدم‌های کوچک است که می‌توانیم تحول ایجاد کنیم و در مسیر رسیدن به آرزوهایمان قرار بگیریم. کتاب صوتی اثر مرکب را به همه آن‌هایی که می‌خواهند از اهدافشان عقب نمانند توصیه می‌کنم.

کتاب صوتی اثر مرکب به سوال‌های ما در مورد موفقیت، رسیدن به اهداف و خانواده پاسخ می‌دهد. وقتی کسی درمورد موفقیت فکر می‌کند، داشتن پول معمولاً اولین چیزی است که به ذهن‌اش می‌آید. اما حتی عده‌ی زیادی با تمرکز روی پول، باز هم شکست می‌خورند.

 

شما باید درمورد انتخاب‌های خودتان بیشتر آگاه شوید تا متوجه شوید آیا شما انتخاب‌های خوب، انتخاب‌های بد یا اصلاً انتخابی انجام می‌دهید با نه! با گذشت زمان، لازم است عادت‌هایی مثبت و تازه را در خودمان تقویت کنیم. این کتاب به شما در از بین بردن موانع موفقیت کمک می‌کنند و فرآیند پیروزی شما را سریع‌تر می‌کند.

 

اثر مرکب هدیه‌ای جذاب برای تمام افرادی است که دوست دارند تغییراتی در زندگی‌شان ایجاد کنند و به واسطه‌ی تغییرات به موفقیت برسند.

بهترین سال زندگی تو هم کتاب دیگری از همین نویسنده است که مورد استقبال قرار گرفته است.

 

 

بهاره
بهاره از زندگیم و کتاب ها می نویسم براتون

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋