در دنیای امروز، موفقیت یک کسبوکار به میزان هماهنگی در ارائه خدمات و بهکارگیری ابزارهای نوین بستگی دارد. فرقی نمیکند که در حوزه خدمات زیبایی مانند آرایشگاهها و کلینیکهای زیبایی فعالیت میکنید یا در صنایعی مانند رستورانداری مشغول هستید؛ برای مدیریت نوبتدهی و رزرو، به سیستمی حرفهای و کارآمد نیاز خواهید داشت.
دیگر زمان مراجعه حضوری برای دریافت نوبت به پایان رسیده است. کسبوکارهای مدرن با بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته، خدماتی را ارائه میدهند که هم در زمان صرفهجویی میکند و هم تجربه مشتریان را بهبود میبخشد. پلنوین با طراحی سیستمهای نوبتدهی آنلاین، تمام چالشهای روشهای سنتی را برطرف کرده و راهکاری جامع برای کسبوکارهای مختلف ارائه میدهد.
در این مطلب، با ویژگیهای یک سیستم نوبتدهی مناسب و تأثیر آن بر بهرهوری کسبوکار آشنا خواهید شد.
برای اینکه بهترین نتیجه را از سیستم نوبت دهی آنلاین دریافت کنید، باید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید. برای انتخاب هوشمندانه سیستم نوبتدهی خود به نکات زیر توجه داشته باشید.
هر فرد برای طراحی سیستم خود، بودجه مشخصی را در نظر میگیرد. معمولاً با اعلام این بودجه، مناسبترین نوع سیستم به شما پیشنهاد خواهد شد. برای مشاوره و تعیین هزینه میتوانید با کارشناسان پلنوین تماس بگیرید.
مدیران، پرسنل و مشتریان اطلاعات شخصی خود را در این پلتفرمها وارد میکنند. همچنین، پرداخت هزینهها نیز از طریق درگاههای همین سیستم انجام میگیرد. پس فاکتور امنیت، مهمترین عامل انتخاب سیستم نوبتدهی است. پلنوین با ارائه ایمنترین سیستمها، ریسک بروز اختلالات امنیتی را به صفر میرساند.
کار با سیستم اینترنتی نوبتدهی نباید سخت باشد. در واقع تمام سنین و اقشار مختلف باید به راحتی بتوانند نوبت خود را از پلتفرم شما دریافت کنند. در غیر این صورت، کارایی سیستم شما تا حد زیادی پایین خواهد آمد.
سیستمهای آنلاین چیزی فراتر از یک پلتفرم نوبتدهی هستند. مدیریت آسان با ارسال پیامک و ایمیل یادآوری، مشاهده سوابق و پرداخت هزینه، بخش کوچکی از خدمات ارائه شده توسط این سیستمها هستند.
آیا میدانید چه چیزی خدمات پلنوین را از دیگر سیستمها متمایز میکند؟ این مجموعه با ارائه امکانات زیر، راه توسعه کسب و کار شما را هموار خواهد کرد.
دیگر نوبت دهی سنتی را از سیستم کاری خود خط بزنید. مشتریان خدمات شما در هر زمانی از شبانهروز میتوانند نوبت مورد نظر خود را ثبت و رزرو کنند. تمام مخاطبانی که از طریق شبکههای اجتماعی یا موتورهای جستجو به وبسایت شما هدایت شدهاند، به راحتی به مشتری تبدیل خواهند شد. امکاناتی که پلنوین برای نوبت دهی آنلاین شما در نظر گرفته است، روند کاریتان را کاملاً دقیق و منحصر به فرد میکند.
وبسایتی که پلنوین برای شما طراحی میکند کاملاً شخصیسازی بوده و لوگو، بنر و هر چیزی که مدنظر شما است در آن قرار میگیرد. همچنین، شما میتوانید برای داشتن سایت اختصاصی، دامنه آن را به پلنوین متصل کنید. نمایش خدمات ارائه شده، راههای ارتباطی، شبکههای اجتماعی و امکان ثبت نام مشتریان از دیگر آیتمهای قابل اجرا هستند.
پلنوین به صورت خودکار تمام سوابق رزرو یا پرداخت مشتریان را ذخیره میکند تا شما بتوانید مشتریان ثابت خود را تشخیص دهید. با این کار، بازاریابی و در نظر گرفتن خدمات خاصی چون تخفیف برای آنها کار آسانی خواهد بود. همچنین، میتوانید مشتریان خود را بر اساس نیازشان دستهبندی کنید تا روند رسیدگی را به شکل حرفهایتری انجام دهید.
با طراحی درگاه اختصاصی، روند پرداخت مشتری بسیار آسانتر میشود. در نتیجه، میزان رضایتمندی وی افزایش پیدا خواهد کرد. البته، اگر قصد دارید صرفاً از درگاه پیشفرض پلنوین استفاده کنید، لازم است تنها ۵ درصد کارمزد بپردازید. همچنین، در صورت درخواست مشتری میتوانید برای وی فاکتور بسازید و خدمات و قیمتهایشان را به صورت پیامک و... ارسال کنید.
در صورتی که هر تغییری در نوبت ایجاد شود، یک پیامک شامل اطلاعات جدید برای وی ارسال خواهد شد. همچنین، برای جلوگیری از فراموشی مشتری، یک پیامک یادآوری نوبت نیز در نظر گرفته میشود. بعد از ثبت رزرو توسط متقاضی، اطلاعات برای مدیریت و پرسنل نیز ارسال شده و گاهی پیامک تشکر و نظرسنجی نیز برای مشتریان طراحی میشود.
شما توانایی این را دارید که در پلنوین برای پرسنل خود حساب کاربری ایجاد کرده و مشخصات آنها را ثبت کنید. کارکنان شما با داشتن یک پنل مدیریتی خاص میتوانند رزروها را بررسی و کنترل کنند. همچنین، یک تقویم کاری نیز برای آنها در نظر گرفته میشود. به علاوه، شما میتوانید ساعت کاری و مرخصی کارکنان را ثبت کرده و کنترل دقیقتری بر روند کاری آنها داشته باشید.
ابن امکان برای شما فراهم است که دو یا چند شعبه را به صورت همزمان در یک پنل مدیریتی کنترل کنید. تمام رزروهای هر شعبه برای شما و پرسنل مخصوص آن شعبه ارسال میشوند و حتی یک پیامک یادآوری نیز برای جلوگیری از فراموشی ارسال خواهد شد. همچنین، شما میتوانید سطح دسترسی پرسنل را لزوماً به اطلاعات مربوط به خودشان محدود کنید.
امکان استفاده از تقویم آنلاین نیز برای شما و پرسنلتان وجود دارد. این پنل تمام نوبتهای روزهای آینده را به شکل یک تقویم برای شما نشان میدهد و از خطاهای مدیریتی جلوگیری میکند. حتی مشاهده روزهای خالی نیز در این تقویم ممکن است. همچنین، روزهای تعطیل و مرخصی پرسنل نیز در این تقویم قابل مشاهده هستند و ثبت رزرو در این روزها را غیرممکن میکند.
سخن پایانی
وبسایتها و نرم افزارهای نوبت دهی تحول بزرگی در دقت سیستم کاری مشاغل ایجاد کردهاند. برای مثال، تصور کنید که یک رستوران دارید و دو شخص مختلف قصد دارند در یک تاریخ خاص بخش vip رستوران شما را رزرو کنند. ممکن است یک ناهماهنگی باعث شود پرسنل شما رزرو یک تاریخ را برای دو نفر در نظر بگیرد و باعث از بین رفتن اعتماد مشتری شود، اما نرم افزار رزرو رستوران پلنوین این احتمالات را به صفر میرساند. برای اینکه بهترین خدمات سیستم نوبت دهی پلنوین را دریافت کنید، میتوانید از طریق راههای ارتباطی مشخص شده با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کرده و روند طراحی سیستم شخصی خود را آغاز کنید.
پاسخ ها