نی نی های بامزه

نی نی های بامزه

برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران
توسط ۱ نفر دنبال می شود

من ویتامین My Vitamins Coconut Collagen در مقایسه با محصولات مشابه مزایایی دارد

مزایای کوکونات کلاژن مای ویتامینز نسب به محصولات مشابه

 

یکی از پرفروش ترین محصولات زیبایی، کوکونات کلاژن مای ویتامینز یک ترکیبت تحصصی از روغن نارگیل، کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین C است. از سن 25 سالگی، توانایی طبیعی ما برای ساخت کولاژن شروع به کاهش می کند. این مکمل های با کیفیت بالا یک راه مناسب برای بالا بردن سطح کلاژن سازی از درون بدن مباشند.

کلاژن چیست؟

وقتی بدن پروتئین های رژیم غذایی را به اسید آمینه تجزیه می کند، کلاژن ساخته می شود. پس از فرایند, این پروتئین شروع به بازسازی و ترمیم پوست, مو, مفاصل و دیگر بافت های هم متصل با ساختار میکند. 28 نوع مختلف از کلاژن در بدن وجود دارد, شایع ترین آن نوعی است که در پوست ما در زمان پیری خاصیت الاستیسیته خود را کاهش میدهد و و رفته رفته پوست شل و دارای چین و چروک میشود.

ویژگیهای کوکونات کلاژن مای ویتامینز :

  • حاوی 500 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده برای هضم و جذب سریع
  • حاوی 80 میلی گرم ویتامین C
  • حاوی 250 میلی گرم روغن نارگیل عنی از تری گلیسیرید با زنجیره متوسط

 

 

پشتیبانی از سلامت استخوان و مفاصل :

کلاژن نقش مهمی در انعطاف پذیری مفاصل و مقاومت استخوانها دارد. یک مطالعه اخیر نشان داد که بزرگسالانی که مکمل های کلاژن را مصرف کردند، (2 گرم کلاژن به مدت 70 روز) شاهد کاهش قابل توجهی در درد مفاصل بودند.

کمک به عضله سازی و افزایش توده عضلانی

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن ما است و در تمام بافت های عضلانی یافت می شود. پروتئین برای حفظ رشد و توده عضلانی حیاتی است،به این معنی که باید در رژیم غذایی روزانه ما باشد.

 

حفظ سلامت پوست

  • عنوان یکی از عمده بلوک های سازنده پوست,کلاژن در درم یافت می شود و کمک می کند تا سلول های پوست محکم و سفت و سخت بمانند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف روزانه از مکمل کلاژن (بیش از 69 روز) الاستیسیته و هیدراسیون پوست را بالا میبرد .البته در کنار مصرف هیالورونیک اسید مای ویتامینز این آبرسانی پوست چندبرابر شده و تاثییرات شگفت انگیزی را به مصرف کنندگان هدیه داده است.

پشتیبانی از سلامت مو و ناخن ها

برخی از اسید آمینه موجود در کلاژن (به ویژه پرولین) برای ساخت کراتین استفاده می شود. کراتین به عنوان یکی دیگر از پروتئین های مهم در بدن، مسئول قوی نگه داشتن ناخن ها و موهای ما و براق کنندگی آنها است.البته این تمام آم چیزی که باید برای سلامت و استحکام مو و ناخنها باشد نیست و شما در رژیم غذایی میتوانید از مکمل تقویت مو فیتو در کنار آن استفاده نمایید.

 

مزایای کوکونات کلاژن مای ویتامینز نسب به محصولات مشابه

چرا کلاژن برای ما ضروری است؟

مانند تمام پروتئین ها،کلاژن نقش حیاتی در چندین فرایند دورن بدن ایفا می کند. بدون کلاژن کافی، سلول های پوست ما نمی توانند زخم ها را درمان کنند، مفاصل ما می توانند ضعیف شوند و موهای ما می توانند شکننده شوند.

چه میزان کلاژن روزانه نیاز داریم؟

هیچ محدودیت خاصی برای مقدار مصرف کلاژن وجود ندارد, اما مهم است که هر مکملی که مصرف میکنید دیگر محتویات آن از جمله ویتامین ها یا مواد معدنی آن را بررسی نمایید که بیشتر از میزان مصرف روزانه نباشد

مزایای کوکونات کلاژن مای ویتامینز نسب به محصولات مشابه 

معرفی عذا های غنی از کلاژن

در حالی که مکمل ها یک راه سریع و آسان برای حمایت و تامین سطح پروتئین خود را دارند ,ولی میتوانید کلاژن را از مواد غذایی که در ادامه این مقاله ذکر میشود تامین کنید :

سوپ استخوان

سوپ اسخوان مرغ یا گاو را یک منبع بزرگ از کلاژن. استخوان ها باید در آب بجوشانید و جوشیده آن که بصورت ژله باقی میماند به سوپ یا خورشت ها اضافه کنید.

ماهی

کلاژن دریایی تا 1.4٪ از عضلات ماهی یافت می شود. ماهی قزل آلا و ماهی سالمون همه غنی از این پروتئین هستند. با این حال، بخش هایی از ماهی با بالاترین سطح ازکلاژن معمولا خورده نمی شود. این بخشها عبارتند از چشم ها، فلس ها و سر.

مرغ

در راه مشابه به ماهی, بخش های نامحبوب از یک مرغ حاوی کلاژن بیشتری است. این بخشها عبارتند از پاها و پوست. همراه با نوع دوم کلاژن، این بخش از یک مرغ سرشار از کندرویتین و گلوکوزامین دو ترکیب غضروف مفصلی است که بشدت برای ترمیم مفاصل توصیه میشوند.

تخم مرغ

ممبران های موجود در تخم مرغ حاوی پرولین، یکی از اسید آمینه های اصلی موجود در کلاژن و کراتین است.

چطور بفهمیم بدن ما کمبود کلاژن دارد؟

کمبود کلاژن در بدن نشانه های از جمله مفاصل ضعیف و دردناک, زخم ها آهسته بهبود میابند و مو و ناخنها نازک و شکننده میشوند.

نی نی های بامزه
نی نی های بامزه برای نی نی ها، خانواده، زنان، مادران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋