سوکت

سوکت

souket.ir

بهترین لوازم جانبی موبایل برای خودرو

 

حتماً تابه‌حال پشت فرمان بوده‌اید و مجبور بودید برای مسیریابی گوشی را در دست بگیرید، اما خوب می‌دانید که این کار خطر بسیار زیادی دارد و ممکن است باعث تصادف شود. به همین دلیل هولدر موبایل برای ماشین اختراع شده و در چند سال اخیر به یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی بازار تبدیل شده است.

 اما بسیاری از مردم مخصوصاً رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، از هولدر موبایل ماشین استفاده نمی‌کنند، دلیلشان هم بی‌مصرف بودن این هولدرها است که تا حدودی هم حق با آن‌ها است؛ هولدرهای ارزان و بی‌کیفیت بی‌مصرف هستند و استفاده‌ای ندارند، اما با خرید بهترین هولدر موبایل برای ماشین متوجه می‌شوید که یکی از بهترین وسایلی است که می‌توانید استفاده کنید؛ آن‌ها هم باعث کم‌شدن تصادف‌ها می‌شوند و هم کار را برای شما آسان‌تر می‌کنند.

هولدها انواع مختلفی دارند، مثل هولدرهای مگنتی، هولدرهای مکشی و هولدر چسبی که باید با توجه به کارایی آن‌ها و انتظار شما از آن، یکی از این هولدرها را خریداری کنید. در ادامه می‌خواهیم بهترین هولدر برای ماشین‌های مختلف را معرفی کنیم و توضیح دهیم بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین کجا است؛ همراه سوکت مگ باشید.

عموما لوازم جانبی موبایل زیادی برای استفاده در ماشین وجود دارد و با کمی گشت و گذار در بازار می توانید وسیله مناسب خود و ماشین تان را بیابید. در زیر برخی از مهم ترین لوازم جانبی موبایل در خودرو را معرفی می کنیم.

 

شارژر فندکی خودرو

در بسیاری از مواقع افراد با داشتن شارژ باتری کم موبایل مجبور به ترک منزل یا محیط کار خود می شوند. در چنین مواقعی با استفاده از شارژر فندکی که در خودرو ها وجود دارد می توانید اقدام به شارژ گوشی های خود در داخل اتومبیل نمایید. این شارژرها علاوه بر شارژ گوشی می توانند پاوربانک های شما را نیز شارژ نمایند.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شارژرهای فندکی در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه شده اند. توصیه ما به شما این است که یک شارژر فندکی فست شارژ که توسط برندهای معتبر و نام آشنا تولید شده است را برای استفاده در خودروهای خود خریداری نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد و با خیال راحت گوشی های خود را را برای شارژ کردن به آن متصل نمایید.

 

هولدر گوشی موبایل

پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت. جنس بدنه این هولدر از پلاستیک بوده و در قسمت گیره‌ای از پوشش سیلیکون برای جلوگیری از لیز خوردن گوشی موبایل استفاده شده است. با استفاده از هولدر موبایل ذکر شده امکان چرخش 360 درجه و یا قرار گرفتن در حالت عمودی و افقی امکان پذیر می‌باشد، که در هنگام رانندگی آسودگی خاطر بالایی برای راننده فراهم می‌آورد.

برای تولید هولدر ها معمولاً از متریال هایی نظیر سیلیکون و پلاستیک استفاده می شود. استفاده از سیلیکون برای تولید این محصول سبب نرم و ضد لرزش شدن این هولدر ها شده و هنگامی که شما گوشی خود را درون هولدر قرار می دهید هیچگونه خط و خشی به گوشی شما وارد نمی گردد.

 

کابل AUX

یکی از بهترین لوازم جانبی موبایل در ماشین کابل aux می باشد که در تعداد زیادی تولید و روانه بازار شده است. این کابل ها علاوه بر قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارند، دارای کاربرد گسترده و وسیعی در خودرو نیز می باشند و همین موضوع سبب محبوب و پرطرفدار شدن این محصول در بین مشتریان شده است.

 

کابل های فوق در دو سمت خود دارای یک جک 3.5 میلی متری می باشند و برای استفاده از آن می بایست یک طرف کابل را به گوشی موبایل یا تبلت و سمت دیگر کابل را به خودرو متصل نمود و سپس با استفاده از موبایل اقدام به پخش موسیقی دلخواه توسط اسپیکر خودرو کرد. این کابل ها توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند و دارای رنج های قیمت مختلفی می باشند. با خرید یک کابل aux با کیفیت می توانید این محصول را برای مدت زمان طولانی در خودرو خود مورد استفاده قرار دهید و از پخش موسیقی های دلخواه خود در خودرو لذت ببرید.

 

سطل زباله خودرو

سطل زباله خودرو محصولی با طراحی کاربردی و زیبا علاوه بر استفاده در داخل ماشین قابل استفاده در کنار میز کار یا مطالعه، سالن آمفی تئاتر، سالن سینما و… می باشد. همراه سطل زباله ماشین 1 عدد گیره ارائه شده است که توسط آن می توانید سطل زباله را در محل دلخواه قرار دهید. گیره نگهدارنده دارای لبه ای است که می توانید سطل زباله ماشین را در محل هایی مانند: کناره های درب خودرو، برروی لبه جیب پشتی روکش صندلی خودرو (مخصوص سرنشینان عقب) و… قرار دهید.

 

نگهدارنده عینک خودرو

خرید نگهدارنده عینک خودرو برای تمام کسانی که چه از عینک طبی و چه آفتابی استفاده می‌کنند بسیار ضروری است. زیرا گذاشتن عینک رو و یا داخل داشبورد، باعث آسیب رسیدن به شیشه عینک و یا افتادن آن کف خودرو می‌شود. اما با خرید جا عینکی به راحتی می‌توانید در مواقعی که از عینک خود استفاده نمی‌کنید آن را در این محفظه قرار داده و خیالتان از آسیب دیدن عینکتان جمع باشد و هنگام نیاز به راحتی دم دستتان باشد. نگهدارنده عینک خودرو را میتوانید براحتی روی آفتاب‌گیر خودرو نصب کنید.

 

چراغ اضطراری شارژی

لامپ های اضطراری بهترین ابزار روشنایی در زمان عدم دسترسی به برق هستند. این محصولات با مشخصات مختلفی تولید می شوند تا بتوانند در زمان عدم دسترسی به برق به شما کمک کنند. چراغ اضطراری شارژی V-50 از جمله لامپ های قابل حمل می باشد که از یک آویز بهره می برد تا شما مشکلی جهت حمل یا آویز کردن آن نداشته باشید. شما میتوانید در منزل در هنگام سفر در شبنشینی ها مواقع اظطراری در هر این لامپ از یک باتری جهت تامین انرژی مورد نیاز خود بهره می برد که توسط کابل USB شارژ می شود.

می توانید مطالب بیشتر را در سوکت مگ بخوانید

 

سوکت
سوکت souket.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋