babakramazanibr

babakramazanibr

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

انواع ابزار های تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به هر گونه تبلیغ کالا و خدمات که‌ در فضای بیرون از خانه مشتری انجام شود، اطلاق می شود. تبلیغات محیطی نوعی تبلیغات مکمل است که برای برندسازی و ماندگار کردن نام یک برند هر چند که معروف باشد، لازم است. تبلیغات محیطی به طور کلی با شناخت مخاطب هدف، شناخت محصول مورد تبلیغ، مدیریت بودجه، آشنایی کامل با هدف کمپین تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل ابزار های تبلیغات محیطی انجام می گیرد. ابراز های تبلیغات محیطی، شامل بیلبورد، بیلبورد دیجیتالی، استرابورد، استند ها، پوستر ها، لمپوست، دیوار های ساختمان ها، وسایل حمل و نقل عمومیو… است.

تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات پایه و اساس رشد اقتصادی و رونق تجارت است. بدون وجود تبلیغات، مشتری نمی تواند آگاهی لازم درمورد کالا یا خدمات مورد نیاز خود را به دست آورد. تبلیغات محیطی نوع خاصی از انواع تبلیغات است که در محیط بیرون از خانه و در مسیر های پرتردد شهری نصب می شود. این نوع تبلیغات بدون ایجاد مزاحمت و با طرح های گرافیکی خلاقانه و پیام تاثیر گذار به صورت ناخودآگاه در ذهن مشتری حک شده و موجب برند سازی می شود. برای انجام تبلیغات محیطی، شرکت های تبلیغاتی از ابزار های گوناگون بهره می گیرند. ابزار های تبلیغات محیطی با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه، ماهیت محتوای تبلیغاتی، بودجه اختصاص یافته و متناسب با محصول یا خدمتی که قرار است تبلیغ شود، انتخاب می گردد. قیمت ابزارهای مختلف تبلیغات محیطی با توجه به اندازه و محل قرارگیری آنها با هم متفاوت است.

ابزار های تبلیغات محیطی

منطور از ابزار های تبلیغات محیطی، هر رسانه ای که از آن برای انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطب در محیط شهر استفاده می شود. این ابزار ها اغلب سازگار با محیط جغرافیایی و مقاوم  در برابر تغییرات آب‌ وهوایی هستند. ابزار های تبلیغات محیطی به طور کلی از متریال مقاوم یا قالبی مقاوم برای قرار گرفتن محتوای تبلیغات درون آن ساخته می شوند.

انواع ابزار های تبلیغات محیطی

ابزارهای تبلیغات محیطی، انواع مختلفی دارند، بیلبورد ها، استند ها، حمل و نقل عمومی، استرابورد ها، لایت باکس ها و… از جمله انواع تبلیغات محیطی هستند. نوع ابزار مورد استفاده برای هر کمپین تبلیغات محیطی، با توجه به اهداف تعيين شده برای کمپین مورد نظر، با تشخیص مختصصین بازاریابی، تعيين می شود. برای هر کمپین تبلیغاتی خاص از ابزار های متفاوت تبلیغات محیطی می توان استفاده کرد. هزینه مورد نیاز برای هر نوع ابزار تبلیغات محیطی با توجه به موقعیت مکانی و اندازه آن متفاوت خواهد بود. در ادامه شما را با انواع ابزار های تبلیغات محیطی آشنا خواهیم کرد :

بیلبورد، موثر ترین ابزار تبلیغات محیطی

بیلبورد، موثر ترین ابزار تبلیغات محیطی

بیلیبورد ها از جمله موثر ترین ابزار های تبلیغات محیطی هستند که محبوبیت زیادی دارند. مزیت اصلی بیلبورد ها نسبت به سایر ابزار های تبلیغات محیطی، این است که اغلب در مسیر های پر ترافیک و شلوغ قرار می گیرند و می توانند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. علاوه بر این بیلبورد ها معمولا اندازه ای بزرگ دارند و ناخودآگاه در زاویه دید مخاطب قرار می گیرند. بیلبورد ها در مکان های مختلف همچون کنار جاده ها، بزرگراه ها، اتوبان ها و معابر اصلی شهر نصب می شوند.

استند ها

استند ها، جز ابزار های ارزان قیمت تبلیغات محیطی به شمار می روند. این نوع تبلیغات با توجه به هزینه کمتری که دارد، برای کسب و کار های کوچک و تازه کار بسیار مناسب است. استند ها، بنر های چاپی نصب شده روی پایه هستند. استند ها را می توان در ابعاد و اندازه های گوناگون چاپ کرد.

استرابورد

استرابورد، نوعی ابزار جدید تبلیغات محیطی است. استرابورد، ابزار هایی نوظهور در صنعت تبلیغات محیطی هستند که اندازه ای کوچک تر از بیلبورد و مقاومتی بیشتر نسبت به استند ها دارند. این مقاومت به دلیل وجود پایه ای قوی و محکم در استرابورد هاست که در برابر شرایط آب و هوایی مختلف از بنر تبلیغاتی شما، محافظت می کند.

تلویزیون های شهری

یکی از بهترین ابزار های تبلیغات محیطی، تلویزیون های شهری هستند که در برخی موارد بیلبورد دیجیتال نیز نامیده می شوند . تلویزیون های شهری دست تبلیغ کننده را برای اجرای انواع تبلیغات خلاقانه‌ باز می گذارد، چون می توان در آنها ترکیبی از صدا، تصویر، حرکت و نور را به نمایش درآورد. اغلب تیزر های تبلیغاتی، موشن گرافی ها و ویدئو ها را می توان در تلویزیون های شهری نمایش داد. این ابزار تبلیغات محیطی، جذابیت زیادی برای مخاطب دارد اما ابزاری هزینه بر تلقی می شود.

منبع: https://taprah.com/all-kinds-of-environmental-advertising-tools/

babakramazanibr
babakramazanibr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋