babakramazanibr

babakramazanibr

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

بهترین بازی کارت برای تقویت حافظه

 بازی های فکری میتوانند میتوانند با توجه طراحی که شده اند واهدافی که سازنده داشته توانایی های مختلفی را زیر نظر بگیرند  آنها را تقویت کنند به همین دلیل تنوع است که تعداد بسیار زیادی بازی کری در ژانر های مختلفی وجود دارد که میتوانید با استفاده از آنها توانایی های ذهنی خود را افزایش دهید. 

تاریخچه بازی های فکری مختص به سال های اخیر نیست و از گذشته ها انواع اولیه بازی های فکری در میان مردم وجود داشته و مردم از آنها برای پر کردن اوقات و فراغت خود استفاده میکردند. بازی های فکری انواع مختلفی دارند که در دسته های مختلفی مانند برد گیم و بازی های کارتی و ... وجود دارد که میتواند در دسته های سنی مختلفی قرار بگیرند.

بهترین بازی کارت برای تقویت حافظه

 بازی های فکری کارتی که منجر به تقویت حافظه می شوند موضوع اصلی مقاله امروز ما است. در این مطلب از بازی تحریر ما قصد داریم به آن دسته از بازی های فکری کارتی بپردازیم که طراحی شده اند تا با تمرین بازی حافظه بازیکن را در طول مدت زمان افزایش دهند. اگر شما هم قصد دارید که اوقات فراغت تان را  به طرز مثبتی پر کنید و اینکه از تلف کردن وقت خود در فضای مجازی خسته شده اید و به دنبال خرید یک بازی فکری مفید هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. قطعا در انتهای این مطلب میتوانید لااقل یک بازی مورد علاقه برای خود انتخاب کنید که با سلیقه و معیار های شما مناسب باشد.

بازی فکری چشمک

بازی چشمک یکی از بازی هایی است که در بالا بردن مهارت های اجتماعی و هوش و حافظه کودکان نقش دارد این بازی جذاب و هیجان انگیز باید با استفاده از بیشتر از 4 نفر بازی شود و این بازی مفرح و هیجان انگیز میتواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

بازی فکری چشمک

هدف بازی چشمک

در این بازی سعی میشود که  روحیه اجتماعی کودکان به اضافه ی هوش حافظه آنها زندگی اجتماعی را نیز به آنها یاد میدهد.

وسایل درون جعبه بازی فکری چشمک

اکنون باهم بیایید بررسی کنیم که هنگامی که این بازی را خریداری می نماید چه چیزهایی درون جعبه بازی است:

  • 32 عدد کارت اتهام 

  • دو سری کارت 36 تایی شماره گذاری شده
  • 8 عدد کارت بازیکن که رنگی هستند
  • دفترچه راهنمای بازی
  • 8 عدد آدمک رنگی

روش بازی فکری چشمک

در ابتدا از بین کارت ها 36 کارتی که پشت آنها سفید یا مشکی است امنتخا میشود و در ردیف های 6 در 6 روی میز چیده میشود و پس از آن نوبت به دسته دوم 6 تایی میرسد که چیده شود. پس از آن هر یک از بازیکنان یک مهره را انتخاب میکند و از بین کارت 32 کارت اتهام بین بازیکنان پخش میشود و کارت های هم رنگ به بازیکنان داده میشود.

سپس از بازیکنان باید کارت هایی که به آنها داده شده است را را مشاهده کنند و سپس یک نفر به انتخاب خود بازیکنان بازی را شروع کنند. ازیکنی که بازی را شروع می کند بایستی آدمک رنگی خود را روی شماره ای از کارت هایی که به صورت شش ستون و شش ردیف روی میز قرار گرفته به غیر از اعدادی که داخل کارت های اوست و بعد با صدای بلند شماره را بگوید.

منبع: https://bazitahrir.com/the-best-card-game-to-improve-memory

babakramazanibr
babakramazanibr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋