babakramazanibr

babakramazanibr

توسط ۹ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

راهنمای خرید لباس راحتی

لباس راحتی و لباس زیر زنانه از مهمترین لباس هایی است که ما در طول روز به تن میکنیم. این لباس ها که معمولا در خانه به تن می شوند باید راحتی بالایی داشته باشند و از الیاف مرغوب  تهیه شده باشد و سایز مناسب برای آن انتخاب شده باشد. زیرا زمان نسبتا طولانی آنها را به تن داریم همچنین این نکته شامل بزرگسالان نمیشود کودکان ما نیز باید از لباس راحتی مناسب برخوردار باشد چون به دلیل فعالیت زیاد کودکان نبودن لباس راحتی مناسب باعث کلافه شدن آنها خواهد شد. در این مقاله از بافیلومگ قصد داریم تا شما را با هر آنچه که باید درباره خرید لباس راحتی مناسب بدانید آشنا کنیم با ما همراه باشید.

نکات مهم در خرید لباس راحتی برای نوزاد

در ابتدا به نکاتی درباره خرید لباس راحتی برای نوزاد می پردازیم . این امر به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان اهمیت بسیاری دارد

جنس لباس راحتی نوزاد

مهمترین و اولین عامل در انتخاب لباس راحت برای نوزاد جنس ان است. این موضوع در همه لباس ها برای هر فردی مهم است ولی به دلیل حساسیت بالای پوست نوزادان در این مورد اهمیت بیشتری دارد. نوزادان باید در لباس هایشان راحت باشند تا از کلافگی آنها جلوگیری کند. بهتر است لباس های نوزادان نخی باشد تا از عرق سوز شدن آنها جلوگیری کند. ساخته شدن لباس با الیاف پلاستیکی باعث عرق سوزی انها میشود. یکی ار مهمترین عامل ها در خرید لباس برای نوزادان توجه به اتیکت بغل لباس است که باید درجه شده باشد که لباس از صد درصد کتان یا درصد بالای کتان تشکیل شده باشد. زیبایی لباس برای نوزاد مهم نیست پس باید زیبایی لباس های آن را در فاکتور آخر اعمال کنیم. حمام بعد از خرید لباس قبل از بر تن کردن ان حتما یک بار ان را بشویید.

انتخاب رنگ لباس راحتی نوزاد

رنگ لباس نوزادان باید از بین رنگ های روشن انتخاب شود تا بتوان کثیفی و آلودگی را سریع و به آسانی بر روی آنها تشخیص داد همچنین تیره بودن رنگ لباس نوزادان میتواند باعث کلافه شدن آنها شود. رنگ های پیشنهادی برای لباس نوزادان می تواند شامل آبی و سبز روشن و صورتی و سفید باشد.

لباس راحتی

انتخاب مدل لباس راحتی برای نوزاد

مدل لباس از دیگر عوامل مهم انتخاب لباس برای نوزادان باشد. لباس انتخابی برای نوزاد هرچقدر ساده تر باشد بهتر است پس بهتر است از لباس های پیچیده پرهیز کنیم. اگر لباس دکمه دار برای نوزاد انتخاب میکنیم باید توجه کنیم که بهتر است این دکمه ها در جلوی لباس قرار گرفته باشد تا پشت و دکمه های لباس دکمه های ظریف باشند و به اندازه کافی دکمه داشت باشند که بتوان ان را به راحت دراور یا بر تن کرد همچنین لباس نوزادان نباید تنگ و چسبان باشد و یقه آن ها هم باید به گونه ای باشد که نوزاد کاملا در آن راحت باشد.

انتخاب سایز مناسب برای لباس راحتی کودکان و نوجوانان

بیشتر اوقات بردن فرزند و پرو آن در هنگام خرید امری سخت و دشوار است پس بهتر است ز قبل سایز نوزاد را اندازه گیری و یادداشت کنیم و هنگام خرید از امکان تعویض سایز لباس اطمینان حاصل کنیم.

منبع: https://mag.bafilo.com/guide-to-buying-comfortable-clothes/

babakramazanibr
babakramazanibr

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋