بابک

بابک

بنویسیم تا بدانیم.

پویان یزدانجو کیست و به چه فعالیتی مشغول است؟

شاید تا به حال نام مهندس پویان یزدانجو را به گوش شنیده باشید. در اینجا میخواهیم به معرفی کامل این شخص بپردازیم و با توانایی ها و روشها و راه کارهای او آشنا شویم.

مهندس پویان یزدانجو ، زاده اصفهان ، او پس از پایان دیپلم به تهران رفت و در دانشگاه آزاد در رشته مهندسی عمران ادامه تحصیل داد، همزمان با توجه به علاقه بسیار زیاد به کامیوتر و اینفورمیشین تکنولوژی فعالیت خود را در این خصوص شروع کرد و کماکان ادامه میدهد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته تحصیلی خود نیز در پروژه های عمرانی شروع به فعالیت داشت. سپس به کانادا مهاجرت کرد و در آنجا مشغول به کار و زندگی شد.

او با راه اندازی استارت آپ بیزینس خود در خصوص راهکارهای IT در صنعت و امور اداری توانست پیشه بگیرد، وی اکنون دارای چند شرکت به نامهای ایمتلیک، تلیک تیم، تلیک دولوپمنت، مارتیدیا سولوشن، وچند شرکت چند منظوره ای کانادایی میباشد و به ارائه خدمات مشاوره ای با راه کارهای شبکه و آی تی به شرکتها و موسسات و اشخاصی که سعی در راه اندازی کسب و کار ،استارت آپ و قصد در گسترش و نوآوری بیزینس خود دارند ، مشغول است.

پویان یزدانجو با ارائه راهکارهای صحیح در بخش آی تی به کمک هموطنانی می آید که قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق ثبت شرکت و راه اندازی بیزینسی را دارند.

پویان معتقد است هر ایده ارزشمند است به شرطی که در راه آن قدم برداری ، ایده پردازی باید متفاوت از رویا پردازی باشد

بابک
بابک بنویسیم تا بدانیم.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋