azmayeshonline.com

azmayeshonline.com

مشاوره پزشکی اطفال

مشاوره پزشکی اطفال چیست

 

متخصصان اطفال، پزشکان آموزش دیده ویژه‌ای هستند که با نوزادان، کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند. کودکان با رشد سریع تغییرات فیزیکی، عاطفی و رفتاری را تجربه می‌کنند. کودکان و نوجوانان همچنین نیازهای پزشکی منحصر به فردی دارند که ممکن است خارج از تخصص پزشکانی باشد که عمدتا بزرگسالان را درمان می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره پزشکی اطفال ، از جمله کارهایی که انجام می‌دهد و افرادی را که درمان می‌کند به خواندن ادامه دهید.

متخصص اطفال پزشکی است که بر سلامت نوزادان، کودکان، نوجوانان و جوانان تمرکز دارد. مراقبت از کودکان از بدو تولد شروع می‌شود و تا 21 سالگی یا بیشتر طول می‌کشد. متخصصان اطفال مسائل جسمی، رفتاری و رشدی که بر کودکان تأثیر می‌گذارند را پیشگیری، تشخیص و مدیریت می‌کنند. برخی از متخصصان اطفال به صورت عمومی کار می‌کنند. برخی دیگر در درمان کودکان با شرایط خاص تخصص دارند. به بیان ساده‌تر، دارای تخصص در رشته های مختلف اطفال مانند مغز و اعصاب، گوارش و… هستند. پزشک اطفال آنلاین با توجه به تخصص و مشکل فرزند شما قادر است از طریق تماس تلفنی و همچنین به صورت آنلاین (تماس تصویری) با شما ارتباط برقرار کرده و شما را برای برطرف کردن مشکل فرزند دلبندتان راهنمایی کند.

 

مشاوره پزشکی اطفال آنلاین

 

پزشکان اطفال دارای مسئولیت‌های گسترده‌ای هستند. آنها همه کارها را از انجام معاینات خوب نوزاد تا مدیریت بیماری‌های مزمن انجام می‌دهند. پزشک اطفال آنلاین طیف متنوعی از خدمات مرتبط با سلامت را ارائه می‌دهد. همچنین مراقبت‌های پیشگیرانه و همچنین تشخیص و درمان عفونت‌ها، جراحات و بیماری‌ها را انجام می دهند. پزشک اطفال در صورتی که به منزل شما اعزام شود، معمولاً اقدامات زیر را انجام می‌دهند:

پزشک اطفال آنلاین نیز قادر است با توجه به علائم و به طور کلی اطلاعاتی که به آنها گزارش می‌شوند، راه و روش‌های درمانی بسیاری را به والدین ارائه دهند. پزشک اطفال آنلاین آموزش‌های بسیار زیادی در مورد درمان‌ها و روش‌های تشخیصی خاص دریافت می‌کنند.

والدین و افرادی که از کودکان مراقبت می‌کنند، می‌توانند برای بررسی نتایج ویزیت‌های دوره‌ای کودک خود با پزشک اطفال آنلاین صحبت کنند. ملاقات آنلاین با پزشک اطفال فرصتی برای والدین و مراقبان است تا هر سوالی را که ممکن است در مورد سلامت فرزندشان داشته باشند، بپرسند. همچنین، تخمین زده می‌شود که از هر 6 کودک بین 3 تا 17 سال، 1 نفر حداقل به مشکل در رشد یا رفتار دچار است. شناسایی زودهنگام و درمان می‌تواند منجر به نتایج بلندمدت بهتری برای کودکان خردسال شود. بنابراین، مهم است که این جلسات آنلاین با پزشک و متخصص اطفال جدی گرفته شود.

در طول مشاوره  پزشکی اطفال، وی رشد فیزیکی و عاطفی کودک را ارزیابی می‌کند. آنها همچنین ممکن است در مورد غذا خوردن، خوابیدن و عادات اجتماعی کودک از والدین سوال بپرسند. پزشکان اطفال آنلاین می‌تواند در صورت داشتن علائمی که نشان دهنده مشکل جسمی یا رفتاری کودک باشد، به والدین و مربیان اطلاع دهد. به طور کلی، توصیه می‌شود که والدین یا مراقبان در طول سال بارها و بارها از جلسات آنلاین با پزشک اطفال استفاده کنند و کودک نیز پزشک را ملاقات کند. کودکان بین 1 تا 2 سال باید هر 3 تا 6 ماه یک بار با پزشک اطفال ملاقات آنلاین داشته باشند. برای برقراری ارتباط با پزشک اطفال آنلاین می‌توانید با ما تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین و از طریق سایت برای رزرو وقت اقدامات لازم را انجام دهید. در نهایت، در زمان تعیین شده از سمت شما و همچنین با توجه به مشکل کودکتان با متخصص اطفال واجد شرایط به صورت تماس صوتی و یا تصویری صحبت خواهید کرد.

والدین یا مراقبانی که دائماً در مورد سلامت فرزندشان نگرانی دارند، باید با پزشک اطفال آنلاین نیز تماس بگیرند و با او صحبت کنند. به خصوص در شرایطی که به تنهایی قادر به مدیریت آن نیستید. اگر کودک تب 40 درجه سانتیگراد یا بیشتر دارد، یا اگر تب با تشنج در کودکان، گیجی، گریه مداوم یا مشکل تنفسی همراه باشد، باید به اورژانس مراجعه کنید. اگر دمای بدن یک نوزاد کوچکتر از 2 ماه در مقعد 38 درجه سانتیگراد است، با اورژانس تماس بگیرید. هر والدینی که فکر می‌کنند فرزندشان دچار یک مورد اورژانس پزشکی است باید به نزدیک‌ترین اورژانس مراجعه کند.

 

پزشکان اطفال می‌توانند به عنوان پزشک مراقبت‌های اولیه کار کنند یا در درمان کودکان در محدوده‌های سنی خاص یا با شرایط خاص تخصص داشته باشند. والدین و مراقبان بهتر است به صورت مکرر شرایط لازم را برای کودک خود محیا کنند تا با پزشک اطفال به صورت آنلاین صحبت کنند و از نظر رشد رفتاری و عاطفی و سایر موارد مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند. برای دریافت این خدمت تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 

 

azmayeshonline.com
azmayeshonline.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋