Azizi Nory

Azizi Nory

پیچ و مهره صنایع ماشین سازی

پیچ ومهره ماشینی یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین نوع پیچ‌‌ها و مهره‌ها بوده که برای ایجاد اتصالات در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع از پیچ‌ها دارای طراحی خاصی هستند. به این صورت که کل بدنه آن‌ها به حالت رزوه‌ای در آورده شده و سر تخت و صافی دارند. به همین دلیل قبل از ایجاد اتصال باید سوراخ مناسبی بر روی دو قطعه ایجاد شود. چرا که سر تخت این امکان را به کاربران نمی‌دهد که قطعه مورد نظر را سوراخ کنند. پیچ و مهره صنایع ماشین سازی معمولا دارای روکشی از جنس زینک بوده و از استینلس استیل، پروسس زرد و یا نقره ای متمایل به آبی برای ساخت بدنه اصلی آن استفاده می‌کنند. البته برخی از شرکت‌ها از آلومینیوم نیز به عنوان متریال اصلی بدنه برای ساخت استفاده می‌کنند. هر یکی از این جنس‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و باید کاربران مناسب‌ترین گزینه‌ را با توجه به نیاز و شرایط کاری خود انتخاب و خریداری کنند. برای تسهیل انتخاب و تصمیم‌گیری می‌توانید کاتالوگ پیچ و مهره خودرو را از کارشناسان فروش ما در شرکت جهان پیچ دریافت کنید.

برای خرید پیچ و مهره با کارشناسان ما در بخش فروش جهان پیچ صنعت تماس بگیرید.

 

انواع پیچ و مهره ماشین سازی

پیچ و مهره خودرویی دارای انواع مختلفی است. طوری که در طرح‌ها و ابعاد متفاوتی تولید شده و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. هر یک از این انواع دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند. برای اینکه بتوان پیچ و مهره متناسب با نیاز خود را تهیه کنید باید قبل از هر کاری شناخت کافی در مورد انواع پیچ‌ها و مهره‌ها داشته باشید. سپس بهترین گزینه را بر اساس انتظارات و شرایط کاری خود انتخاب کنید. از جمله پرکاربردترین انواع پیچ و مهره خودرو عبارتند از:

  • پیچ ماشینی آهنی DIN985

پیچ ماشینی آهنی DIN985 دارای دنده‌هایی ریز و ظریف است. به طوری که دنده‌های آن با عمق کم طراحی می‌شوند. برای محکم کردن اتصالات این نوع پیچ‌ها احتیاج به استفاده از مهره‌ و یا واشر است. پیچ‌های ماشینی را معمولا به صورت آبکاری شده گالوانیزه سرد در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. از لحاظ شکل ظاهری نیز به صورت میله تمام رزوه با انتهای تخت تولید می‌شود. کاربران می‌توانند DIN985 را در سایزهای مختلف و متناسب با نیاز و کاربرد مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنند. برای استعلام قیمت و خرید پیچ آهنی با کارشناسان بخش فروش جهان پیچ صنعت تماس بگیرید.

 

مطالب بیشتر: کاربرد پیچ و مهره در صنایع ماشین سازی

 

  • پیچ ماشینی دوسو

یکی دیگر از انواع پیچ‌های ماشینی موجود در بازار با نام پیچ ماشینی دوسو شناخته می‌شوند. این پیچ‌ها ازمتریال آهن تهیه شده و دارای دنده‌هایی ریز با گام‌های کوتاه هستند. در کنار قیمت مناسبی که این پیچ‌ها دارند مواردی مثل پروسه اتصال کند باعث شده تا امروزه کابران نوع دیگری از پیچ‌های ماشینی را جایگزین آن کنند. پیچ ماشینی دو سو به صورت گالوانیزه و در ابعاد مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

  • پیچ ماشینی خزینه چهارسو

از جمله پرکاربردترین نوع پیچ‌های ماشینی، پیچ ماشینی خزینه چهارسو نام دارد. این پیچ‌ها در جنس‌های مختلفی مثل آهنی، فولادی و استیل تولید شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در نتیجه افراد می‌توانند بهترین گزینه ممکن را با توجه به شرایط کاری خود انتخاب و خریداری کنند. اصلی‌ترین ویژگی این پیچ‌ها طراحی بدنه دارای دنده‌ها ریز است. برای محکم کردن اتصالات این نوع پیچ‌ها می‌توان از مهره شش گوش استفاده کرد.

 

قیمت پیچ و مهره ماشین سازی

کاربرانی که قصد خرید پیچ و مهره ماشینی را دارند به دنبال یک جنس باکیفیتی هستند. چرا که صنعت خودروسازی بسیار حساس بوده و استفاده از قطعات بی‌کیفیت و نادرست می‌تواند سبب بروز اتفاقات ناگوار شود. برای این منظور توصیه می‌کنیم حتما به شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان تولید و پخش پیچ و مهره خودرو مراجعه کنید. شرکت جهان پیچ با داشتن بالغ بر ده سال سابقه یکی از بهترین‌ها در حوزه تولید انواع پیچ و مهره بوده و شما می‌توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. قبل از تصمیم‌گیری و انجام خرید می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از آخرین قیمت پیچ و مهره خودرو مطلع شوید. این شرکت سعی دارد تا پیچ‌ها و مهره‌های باکیفیتی را با قیمتی مناسب تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

 

لینک

 

Azizi Nory
Azizi Nory

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋