آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

برای پرسپولیسی ها کورخوانی بد شد

محمد حسین مهدویان یک استقلالی دو آتیشه است که بارها در آثار خود برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده.

برترین‌ها: محمدحسین مهدویان یک استقلالی دو آتیشه است که بارها در آثار خود برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده. او در قسمت هفتم «زخم‌کاری؛انتقام» فراتر از قبل عمل کرد و با یک سکانس، اعتراض پرسپولیسی‌ها را برانگیخت؛ جایی که اسپاد (عرفان ناصری) و حاضران در گیم‌نت فریاد کشیدند: هر کی قرمز بپوشه آبی سوراخش می‌کنه.

صفحه اینستاگرامی تی‌وی‌بان، به‌تندی مهدویان را نقد کرده و نوشته است: اگر بپذیریم کری، نمک فوتبال است و با اغماض به فیلمسازان حق داد، نمی‌توان توهین را توجیه کرد. شعار استفاده شده در «زخم‌کاری» مصداق توهین به طرفداران بی‌شمار پرسپولیس است که مهدویان از روی هیجان از آن استفاده کرد و کسی نبود به او هشدار دهد.

شعار مذکور از استادیوم ها می‌آید؛ همان استادیوم‌هایی که روح حاکم بر آن مورد نقد است. توقع نداریم امثال مهدویان دست به اصلاح بزنند اما کم‌ترین انتظار این است که به یک امر مذبوح دامن نزند. مگر جز این است که کارگردان‌ها جزو طیف فرهیخته طبقه بندی می‌شوند؟ آیا دنباله‌روی از رفتارهای تیفوسی‌های استادیومی در تضاد با این نگرش نیست؟! 

مهدویان وقتی مجاز است محصولش را به خدمت علاقه رنگی خود درآورد که هزینه صفر تا صد آن را از جیب مبارک پرداخت کند. تازه، نباید اثر در پلتفرمی که مردم برای آن هزینه پرداخت می‌کنند، پخش شود. پلتفرم‌ها متعلق به همه هستند؛ چه آبی، چه قرمز، چه زرد و چه غیر فوتبالی. مهدویان حق ندارد با سرمایه بخش خصوصی و نیز هزینه مخاطبان در پی ارضای نفس باشد!

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋