آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

آغاز محدودیت در مسیرهای تدفین پیکر اسماعیل هنیه در تهران

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: محدودیت تردد از ساعت ۵ صبح امروز از سمت شرق میدان فردوسی، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی و محورهای عمود بر خیابان انقلاب و آزادی آغاز شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، در خصوص آغاز محدودیت‌ها در خیابان انقلاب و آزادی جهت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه گفت: از ساعت ۴ صبح امروز در خیابان انقلاب از خیابان وصال تا میدان انقلاب محدودیت اولیه تردد انجام شد.

وی افزود: در ادامه اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۵ صبح امروز محدودیت تردد از میدان فردوسی تا تقاطع بهبودی در خیابان آزادی و همه خیابان‌های عمود بر محور خیابان انقلاب - آزادی انجام شد.

وی گفت: این محدودیت‌های تردد از سمت شرق میدان فردوسی، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی، از شمال بلوار کشاورز و از جنوب خیابان جمهوری و خیابان‌های عمود بر محور خیابان‌های انقلاب - آزادی محل‌هایی هستند که محدودیت تردد را خواهیم داشت.

آغاز محدودیت ها در مسیرهای تشییع پیکر اسماعیل هنیه در تهران

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی بیان داشت: در طول خیابان انقلاب و آزادی نیز در مسیر تردد و حین تشییع پیکر شهید اسماعیل هینه نیز ممنوعیت توقف را نیز اعمال خواهد شد.

سرهنگ بهرام آبادی در خصوص مسیرهای جایگزین این مراسم نیز گفت: در خیابان حافظ به جنوب و تونل توحید به صورت رفت و برگشت، مسیرها برای تردد باز می‌باشد و شهروندان می‌توانند از آنها به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع پابرجا خواهند بود و بعد از اتمام مراسم برداشته خواهد شد.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋