آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

اقدام جدید دولت در قبال اتباع خارجی و مهاجران

رئیس سازمان ملی مهاجرت از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی در راستای تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع خبر داد.

ایسنا: رئیس سازمان ملی مهاجرت از راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی در راستای تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع خبر داد.

اقدام جدید دولت درباره اتباع و مهاجرین خارجی

عبدالله مبینی ۲۷ تیرماه در نشست با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، توضیحاتی درباره اجرای طرح‌های ابلاغی سازمان در راستای ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی ارائه داد.

وی گفت: کرمان به عنوان استان پیشرو و موفق در اجرای طرح‌های سازمان ملی مهاجرت و دارای برنامه و ایده است.

مبینی افزود: با اجرای یک طرح مشکلات حوزه اتباع حل نمی‌شود و در حال حاضر همزمان با اجرای چند طرح مهم از جمله انسداد مرز، اصلاح روادید، اطلس مشاغل، تشدید جرائم، طرح وثیقه، طرح تردد هوشمند، طرح دانش آموزی و دانشجویی، سپرده‌گذاری خرد، سرمایه‌گذاری کلان، ساماندهی کارت‌های هوشمند و ... در حال گذر از یک سیستم تک بعدی و مدیریت سنتی به یک تحول اساسی در مدیریت و ساماندهی حوزه اتباع و مهاجرین خارجی هستیم.

رئیس سازمان ملی مهاجرت گفت: راه‌اندازی سامانه جامع و یکپارچه امور اتباع و مهاجرین خارجی (سیام) ضمن کاهش زمان دریافت داده‌ها، موجب تسهیل دسترسی به آمار همه جانبه و کامل از اتباع و مهاجرین خارجی خواهد شد.

وی افزود: استفاده و بهره‌گیری کامل از این سامانه ضمن کاهش هزینه‌ها، موجب ایجاد بستری مناسب برای ادامه خدمات و سرویس‌دهی سازمان‌های مسئول در مدیریت اتباع و مهاجرین خارجی می‌شود.

مبینی تصریح کرد: براساس برنامه هفتم توسعه به منظور مدیریت منسجم و ساماندهی مهاجرین و اتباع بیگانه، سازمان ملی مهاجرت تشکیل شده و در حال فعالیت است.

 

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋