آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

تاریخ اولین بازی امباپه برای رئال مشخص شد

کیلیان امباپه در دیدار سوپرجام اروپا برای رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

ورزش سه: مراسم معارفه کیلیان امباپه به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید روز گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابائو و در حضور ۸۰ هزار هوادار برگزار شد و این بازیکن بالاخره به رویای بچگی‌اش که پوشیدن پیراهن این تیم بود رسید و حالا امیدوار است که بتواند خیلی زود به یکی از ستاره‌های رئال تبدیل شود.

تاریخ اولین بازی امباپه برای رئال معلوم شد

هواداران رئال مادرید از اینکه این تیم موفق شده است یک بار دیگر یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد بسیار خوشحال و هیجان زده هستند و بی‌صبرانه منتظر هستند تا بتوانند درخشش او در زمین با پیراهن این تیم را تماشا کنند اما نگرانی بسیاری از این بابت به دلیل شکستگی بینی او در جام ملت‌های اروپا وجود داشت.

این ستاره فرانسوی در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی کشورش دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و شایعاتی درباره نیاز او به عمل جراحی به گوش می‌رسید اما الچیرینگیتو خبر داده است که این بازیکن نیازی به انجام عمل جراحی نخواهد داشت و از تاریخ هفتم آگوست در تمرینات رئال حاضر می‌شود.

تاریخ اولین بازی امباپه برای رئال معلوم شد

به این ترتیب، امباپه این فرصت را خواهد داشت که برای اولین بار پیراهن رئال مادرید را در دیدار سوپرجام اروپا که باید مقابل آتالانتا به عنوان قهرمان لیگ اروپا برگزار شود به تن کند. این بازی قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست برگزار شود و همه هواداران رئال منتظر دیدن او با پیراهن تیم محبوب‌شان در زمین خواهند بود.

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋