آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

ایده بزرگ و جنجالی که برای آینده فوتبال مطرح شد

تام ورنر رئیس باشگاه لیورپول علاقه مند است که لیگ برتر انگلیس چندتا از بازی های فصل را در آمریکا و دیگر نقاط جهان برگزار کند.

فوبتالی: تام ورنر رئیس باشگاه لیورپول علاقه مند است که لیگ برتر انگلیس چندتا از بازی های فصل را در آمریکا و دیگر نقاط جهان برگزار کند. 

ایده‌ای بزرگ و جنجالی که برای آینده فوتبال مطرح شد

 

این ایده بزرگ و جنجالی برای آینده فوتبال خواهد بود و ورنر مصم است تا بازی های لیگ برتر انگلیس در خارج از خاک بریتانیا برگزار شود. البته این اولین بار نیست که ایده برگزاری بازی های لیگ برتر در خارج از انگلیس مطرح می شود. شانزده سال پیش، لیگ برتر انگلیس درخواست کرد تا یک هفته اضافه به تقویم بازی ها اضافه شود و تیم ها در هفته سی و نهم، در قاره های مختلف بازی کنند که البته این ایده خیلی سریع توسط فیفا رد شد. 

اما حالا داستان کمی متفاوت است و بی بی سی اسپورت ادعا کرده فیفا یک گروه برای بررسی این ایده تشکیل داده تا از اثرات خوب و بد آن در آینده مطلع شوند. 

حالا ورنر به Financial times گفت: "مصمم هستم تا یک روز یک بازی از لیگ برتر انگلیس در شهر نیویورک برگزار شود. من حتی یک ایده دیوانه تر هم دارم که یک روز یک بازی در توکیو برگزار شود و سپس چند ساعت بعد یک بازی در لس آنجلس و چند ساعت بعد، یک بازی در ریو دوژانیرو و یک بازی دیگر در ریاض و می توان این روز را به عنوان روز فوتبال جشن گرفت."

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋