آزاده پاوه نژاد

آزاده پاوه نژاد

اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

پشت صحنه قرارداد باورنکردنی راننده سرمربی!

پرونده فساد در فوتبال ایران همچنان باز است و هر روز که می‌گذرد و پرده کنار می‌رود یک ماجرای جدید و حیرت انگیز رو می‌شود.

فوتبالی: پرونده فساد در فوتبال ایران همچنان باز است و هر روز که می‌گذرد و پرده کنار می‌رود یک ماجرای جدید و حیرت انگیز رو می‌شود. اعداد و ارقامی که در این پرونده‌ها رونمایی می‌شود در بعضی مواقع واقعا باورنکردنی است.

پشت‌پرده قرارداد باورنکردنی راننده‌ آقای سرمربی!

نکته جالب این است که وقتی پای پول و فساد در میان باشد دیگر می‌شود انتظار دیدن هر فرد و هر رقمی را داشت. مثلا این که فساد می‌تواند مرتبط به نزدیکان یک نفر و البته با ماموریت‌هایی عادی اما ارقامی بسیار بالا باشد.

مدتی پیش بود که خبر آمد برای راننده یک سرمربی لیگ برتری قراردادی 250 میلیون تومانی برای یک سال بسته شده است! حالا شاید بشود این مبلغ را به شکلی هضم کرد اما چیزی که پذیرفتنی نیست این است که در همان قرارداد 450 میلیون تومان آپشنِ عملیاتی و قابل دسترس هم قید شده بود.

حالا مطلع شدیم که همان سرمربی بعد از تغییر تیم و رفتن به یک تیم دیگر در یک استان دیگر، آقای راننده را هم با خودش برده است و برای او قراردادی با مبلغ خالص 900 میلیون تومان درخواست داده که با موافقت مدیران باشگاه جدید هم مواجه شده است!

مشخص نیست دلیل ثبت این مبالغ زیاد برای یک راننده چیست. قطعا رانندگی خوب و رعایت کردن قوانین راهنمایی نمی‌تواند دلیل مناسبی برای این مبلغ باشد. چون خیلی‌ها هستند که با دریافت مبلغ بسیار پایین‌تری همین کار را هم انجام می‌دهند. اما شاید این قرارداد خوب، پشت پرده دیگری داشته باشد!

آزاده پاوه نژاد
آزاده پاوه نژاد اهل برنامه نویسی، دوستدار کتاب

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋